Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 82

Topic: NH zomerkampen - nu met data!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: NH zomerkampen - inventarisatie

Veilig en vertrouwd op buitenrit
    wil je graag buitenrijden met je paard, maar zie je er tegenop hier in je eentje voor het eerst mee te beginnen, heb je slechte ervaringen of om een andere reden angst om buiten te rijden? Tijdens deze week gaan we stap-voor-stap aan de slag om jouw droom om te zetten in werkelijkheid. In een kleine groep oefenen we vaardigheden in de bak (zowel op de grond als rijdend) en doen we grondwerk en anti-schriktraining in het bos. Natuurlijk ga je pas rijden wanneer het volledig veilig voelt. Tijdens de eerste ritjes is er bij elk paard iemand aanwezig die jou vanaf de grond kan helpen.
    Die natuurlijk! Er staat nog heel misschien iets anders op de planning (naar de VS voor school) maar eigenlijk zou ik dit geloof ik liever doen...
    Ja, als hier meer animo voor is doe ik mee, het lijkt me echt ideaal.

Oh, gaaf idee joh, een buitenrit cursus!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

snowdon en ik gaan ook voor de buitenrit cursus... maar dat had ik met les al verteld
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Zoals aangegeven per PB voor mij het liefst ergens in de zomer vanaf eind Juni/Juli.
    Dan zou het voor mij het inspiratie en motivatie kamp worden. Lijkt me erg leuk.

Dit dus als er geen tweede Anna-kamp komt.

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Jaa!!

Even kijken. Ik ben 9 juli klaar met stage, dus op zich zou ik in week 28 kunnen. Ik heb liever wat later in de zomer, zodat ik zeker weet dat ik niet nog wat aan mijn onderzoeksverslag hoef aan te passen (al kan ik dat op het kamp ook wel doen als ik internet heb ).

De rest van juli ( na het Anna-kamp) is prima en augustus grotendeels ook. Ik moet nog even met vriendlief overleggen of hij een lang weekend naar castlefest wil of liever 1 of 2 dagen, dus 5 t/m 9 augustus is nog onzeker.

Een vlotte start of Lekker spelen of inspiratie & motivatie? Die laatste twee heb ik een sterkere voorkeur voor, maar ik twijfel nog wat het beste past. Ben ik voor die laatste al gevorderd genoeg denk je evi? Anders gewoon even aankijken waar animo voor is en ik tussen pas?

Mosey klinkt ook heerlijk maar niet voor een hele week, misschien een paar dagen voor of na een ander kamp?
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Ik kan wel een inspiratie/motivatie kamp gebruiken! (is dat ook leuk na hersft-kamp? ben al voorzien van een visionboard bv. )
    Qua datum ga ik het liefst voor mei (anders is het zo heel erg zomer, en zomer en ik gaan niet zo goed samen) Liefst de 5-daagse, maar een 3-daagse is ook goed.
    Surrender to fun!

Actief Forumlid SaskiaGerritsen's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2009
    Leeftijd
    38

Hoi even een vraagje over de kampen en lesmiddagen, waarop ik het antwoord niet zo snel kan vinden.
    Wie geeft er les en met welke achtergrond? Soms kost een dag met een Parelli instructeur al 200 euro, vijf dagen voor 325 zal dan geen parelli zijn of wel?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Oh, hihi, de lessen worden door mij gegeven. Dacht dat dat overbodig was om erbij te zetten, maar goed dat je het vraagt, om verwarring te voorkomen

@Floor: de lessen zullen anders zijn dan met het herfstkamp (aangevuld met nieuwe info) en waarschijnlijk heb je zelf ook andere doelen en een grotere basis, dus dan wordt het al met al een heel ander kamp.

De 'lekker spelen' had ik (qua nivo en misschien ook qua groep) in gedachten als vervolg op het zomerkamp afgelopen jaar.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door ali
    Een 3-daags kamp veilig en vertrouwd op buitenrit lijkt me helemaal geweldig.
    O Ja, en als dat dan van 13 tm 16 mei zou zijn, zou dat helemaal geweldig uitkomen i.v.m. schoolvakantie van mijn kleindochter waar ik op pas.
    Flame en Ali's lessen

You're the only person who knows what's right for you,the only one.

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

oke dan zal die idd voor mij wel het meest geschikt zijn , die lekker spelen. Annelies die week 28 komt mij ook t beste uit! (mocht jij ook dat thema willen iig )
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Pfff.. ik wil overàl wel heen!
    Maar in juli 2 keer een week weggaan vind ik teveel van het goede, en mijn augustus is al volgeboekt.. jammer, dan blijft het voorlopig bij 1 kamp.

Ga je dit jaar weer een herfstkamp organiseren?
    Ik zou een weekje 'Do it FOR the horse'-kamp ook wel fijn vinden

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Je ging er vast al wel vanuit, maar ik ga voor Annakamp en twee weken Kootijk, dus deze sla ik over.
    Leuke dingen heb je bedacht!
    Always put the relationship first!

Ik ga niet meedoen om meerdere redenen..
    ik ga zo wie zo 4 weken op vakantie met de pony's als het allemaal goed geregeld word.
    Dat kost dus ook al genoeg..

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    @Floor: de lessen zullen anders zijn dan met het herfstkamp (aangevuld met nieuwe info) en waarschijnlijk heb je zelf ook andere doelen en een grotere basis, dus dan wordt het al met al een heel ander kamp.
    Zet mij maar op de lijst! (als het in mei is dan)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    Ga je dit jaar weer een herfstkamp organiseren?
    Ik zou een weekje 'Do it FOR the horse'-kamp ook wel fijn vinden
    Jaaa, goed idee! Als die er ook nog komt, dan ga ik vast heel hard sparen! Dat lijkt me wel wat, een mei-kamp en een herfst-kamp
    Surrender to fun!

Super verzonnen allemaal Evi!

Ik ga helemaal voor:

Veilig en vertrouwd op buitenrit en als tweede keus Lekker spelen.

(3 daags kamp heeft mijn voorkeur)
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Klinkt erg gaaf allemaal!
    Mag ik (Jorunn) met Rasa/Palou ook op de voorlopig-lijst? (voor de 'spelen met paard' cursus)
    Geen idee of ik tegen die tijd Rasa veilig kan vervoeren, zo ja kom ik graag.
    Anders kan Palou mee.

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten