Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 82

Topic: NH zomerkampen - nu met data!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: NH Voorjaarskamp: mei 2010

Leuk Liesbet! Ik zet je gewoon op de lijst, tis alleen nog voor interesse, zodat ik straks niemand vergeet te mailen als ik definitief ga plannen.

Interesse:
    Lia
    Annemieke
    Liesbetm
    Priscilla
    Nienke-W
    Marlous
    Mellien
    Linda
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

De eerste optie zou ik geloof ik wel voor elkaar kunnen boksen, de 2e optie hebben we hier te maken met een schoolgaand kind, en dan moet er iemand anders vrij nemen van zijn werk....
    Ik ga even kijken of er hier thuis bezwaren zijn als ik dan niet thuis zou zijn....
    Frankrijk zou ik helemaal geweldig vinden, maar dat kan ik hier thuis niet verkopen denk ik.......
    Flame en Ali's lessen

You're the only person who knows what's right for you,the only one.

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Het lijkt me leuk om mee te doen, ik heb dus interesse afghankelijk van het niveau.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Lijstje weer even aangevuld:

Interesse:
    Lia
    Annemieke
    Liesbetm
    Priscilla
    Nienke-W
    Marlous
    Mellien
    Linda
    Fellor
    Diana

Het wordt waarschijnlijk de eerste datum (met hemelvaart dus) omdat Onno dan ook op vakantie is en omdat de vrijdag tussen hemelvaart en het weekend vaak al een verplichte vrije dag is.

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Dan ga ik het er thuis ook eens over hebben. Dochterlief is dan op judokamp en heb dat weekend geen wedstrijd gepland.

Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Het wordt waarschijnlijk de eerste datum (met hemelvaart dus) omdat Onno dan ook op vakantie is en omdat de vrijdag tussen hemelvaart en het weekend vaak al een verplichte vrije dag is.
    Dat zou mooi zijn, nu even kijken of het hier thuis uitkomt.
    Groetjes, Ali.
    Flame en Ali's lessen

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Leeftijd
    40

Wat gaaf
    Lijk mij super leuk om deel te nemen, en zou ook hele goeie start zijn voor mij en Tobbe Welke week maakt mij niet zo uit, enige waar ik wel naar moet gaan kijken is vervoer van mijn paard van uit Amsterdam. Maar zou ga wel vragen of stalgenoot leuk zal vinden om mee te gaan en dan is ook meteen mijn vervoer probleem opgelost .

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

FF het topic redden, voor het automagisch verwijderd wordt, het lijstje weer even aangevuld/gewijzigd

Interesse:
    Lia
    Annemieke
    Liesbetm
    Priscilla
    Nienke-W
    Marlous
    Mellien
    Janneke
    Fellor
    Diana
    Joram
    Ali
    Marleen

Bij voldoende interesse kan ik ook wel 2 kampen plannen, een gevorderd en een beginners, maar ook in de zomer zullen er nog wel een paar weekjes gepland kunnen worden (behalve in augustus, dan ben ik zelf de hele maand weg)

Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Leeftijd
    40

Slecht nieuws voor mij... heb te horen gekregen dat ik 12 en 13 mei op cursus moet voor mijn werk. Zet mij naam maar even tussen haakjes.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: NH zomerkampen - inventarisatie

Volgende week heb ik overleg met de mede-gebruikster (hoofdhuurder eigenlijk) van de workshop-ruimte bij de boer.
    Het is nog een eind weg, maar ik zou graag alvast wat data gaan plannen voor de voorjaars/zomerkampen dit jaar.

Ik heb een aantal verschillende thema's bedacht voor de zomerkampen dit jaar. Als je interesse hebt in een kamp (of meerdere ) kun je dat dan hier aangeven? Dan weet ik waar de meeste voorkeur naar uitgaat en welke data ik de workshop-ruimte het beste kan reserveren.

Je kunt kiezen uit de volgende thema's:

Een vlotte start in NH
    Niet voor mensen die nog nooit van NH gehoord hebben, maar voor degenen die nog niet zo lang bezig zijn (zeg maximaal een jaartje). In deze intensieve week maak je een flinke stap vooruit, zowel in je theorie als praktijkkennis. Je krijgt veel theoriesessies over paardengedrag, persoonlijkheid (van jezelf en je paard), leermethoden en het hoe en waarom van allerlei oefeningen. Dagelijks zijn er simulatie-oefeningen om je vaardigheid met touw, stick en lichaamstaal te verbeteren. En dat allemaal naast de 3-4 uur die je met je paard bezig bent!
    Dit kamp wordt vergelijkbaar met het zomerkamp afgelopen jaar en is ook erg geschikt voor mensen die al wat langer bezig zijn, maar een beetje zijn vastgelopen/blijven hangen en wel een nieuwe 'boost' kunnen gebruiken.
    [attachment=0:5fdb6]vlotte_start.jpg[/attachment:5fdb6]

Lekker spelen!
    Het vervolg op het starterskamp. De basis zit er goed in, je paard voelt zich vertrouwd bij jou in een bekende omgeving en je hebt controle over je paard op korte afstand. Tijdens deze vervolgweek zetten we die basis om in een hoop plezier, voor jou EN je paard. De oefeningen worden uitdagender en leuker, wanneer je op meer afstand gaat werken en in sneller tempo. Ook spelen we meer met hindernissen en in het bos (of op het springveld). Als minimaal de helft van de groep veilig kan buitenrijden, gaan we ook freestyle oefeningen doen in het bos. Een beetje theorie en een aantal leuke simulatie-oefeningen, maar vooral lekker aan de slag. Een echt ponykamp, zoals Valerie zou zeggen Uiteraard met spannende verrassingsactiviteit

Veilig en vertrouwd op buitenrit
    wil je graag buitenrijden met je paard, maar zie je er tegenop hier in je eentje voor het eerst mee te beginnen, heb je slechte ervaringen of om een andere reden angst om buiten te rijden? Tijdens deze week gaan we stap-voor-stap aan de slag om jouw droom om te zetten in werkelijkheid. In een kleine groep oefenen we vaardigheden in de bak (zowel op de grond als rijdend) en doen we grondwerk en anti-schriktraining in het bos. Natuurlijk ga je pas rijden wanneer het volledig veilig voelt. Tijdens de eerste ritjes is er bij elk paard iemand aanwezig die jou vanaf de grond kan helpen.

Inspiratie en motivatie
    Het ultieme, inspirerende, afwisselende 'werk-aan-jezelf-speel-met-je-paard' kamp. Vergelijkbaar met het herfstkamp vorig jaar. Voor de gevorderde student, die op zoek is naar nieuwe inspiratie, of meer motivatie. Tijdens dit kamp ga je aan de slag met jouw dromen en doelen en doe je veel nieuwe ideeën op. De dag begint met een motiverende spreuk op je bord, we maken een visionboard en gaan dieper in op bepaalde stukken theorie. In de praktijklessen leer je nieuwe oefeningen, of juist nieuwe manieren om bekende oefeningen te gebruiken. Wanneer je je doelen helder hebt, kun je ook beter de weg zien die je wil afleggen.

Mosey-weekje: Relax en geniet!
    Lekker op vakantie met je paard, op een mooie, rustgevende locatie, maar niet TE intensief aan het werk. 3 uur per dag les en de rest van de dag tijd om te mosyen, de omgeving te verkennen (met of zonder paard) of eindelijk dat boek te lezen waar je thuis nooit aan toekomt...
    [attachment=1:5fdb6]mosey-kamp.jpg[/attachment:5fdb6]

Bij elk kamp hoort natuurlijk ook KAMPVUUR:
    [attachment=2:5fdb6]tn_IMG_1199.jpg[/attachment:5fdb6]

Beschikbare data:

3 t/m 9 mei (mei vakantie basisschool/VO)
    13 t/m 16 mei (hemelvaart)
    22 t/m 24 mei (pinksteren)

Vanaf 7 juni t/m eind augustus (behalve de week van het Anna-kamp)

All-inclusive prijzen: (les, echt bed, graspaddock, alle eten & drinken en de verrassings-activiteit)
    3-daags kamp = € 195 (forumleden-prijs )
    5-daags kamp = € 325 (forumleden-prijs)

Minimaal 4, maximaal 8 deelnemers per kamp

Je mag in dit topic, per PB of per email aangeven waar je interesse hebt en op welke data je kunt meedoen.
    Ik heb al zin in een hoop plezier deze zomer!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

Een 3-daags kamp veilig en vertrouwd op buitenrit lijkt me helemaal geweldig.
    Flame en Ali's lessen

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

die Mosey-week lijkt mij heel geschikt voor mij, beetje afhankelijk van wat het niveau wordt,datum moet ik nog even over nadenken. En natuurlijk over eggen ivm vervoer en oppas thuis. Wacht even verdere reactie,s af.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Jaa zomerkamp!

Ik zou heel graag in de week van 11 juli willen. de weken erna lukt niet ivm vakantie en vervoer.

Evi denk je dat Lazir en ik al toe zijn aan inspiratie en motivatie? (als we heel hard aan de slag gaan hier thuis? )
    Anders denk ik dat 'lekker spelen!' het best voor ons is.
    In ieder geval willen we lekker aan de slag
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Actief Forumlid Moon's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    32
    Dagboek Berichten
    14

Jaaa! Kamp

Ik zou heel graag een week Inspiratie en motivatie willen doen.
    Volgens mij kan ik tot nu toe de hele zomer nog.

Omdat ik me heb opgegeven voor de Anna-cursus, en omdat je niet eenmaal niet alles kunt doen (helaas!), trek ik me terug voor deze ronde. Jammer, misschien een volgende keer...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten