Na de mislukte poging om Moon voor de wagen te zetten (zie http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?...st=0&sk=t&sd=a) hebben we het aangespannen rijden even helemaal laten rusten. Ik heb nu besloten er niet mee door te gaan, en de rust die dat besluit geeft is en teken dat dat een goed besluit is.
Maar daar gaat het nu niet om. Aan die rot gebeurtenis heeft Moon gelukkig weinig over gehouden. Toch zie ik kleine veranderingen. Moon reageert buiten wat sneller nerveus op dingen die plotseling achter hem gebeuren. Dat is begrijpelijk en zal met tijd, geduld en positieve ervaringen wel weer over gaan.
Over het volgende zou ik het fijn vinden jullie mening te horen. Gisteren is Moon bekapt door Marco. Moon was altijd heel rustig en vriendelijk tijdens het bekappen, maar gisteren reageerde hij wat zuur op Marco. Oren in de nek, benen willen wegtrekken. Niet echt problematisch maar wel opvallend. Nu heeft hij wat last gehad van mok aan één been en hij vindt het niet leuk als je daar aan komt, maar dan verwacht je dat ie dat alleen maar doet bij dat ene been, maar dat was niet zo.
Wat denken jullie, zou het kunnen komen doordat Marco een man is en de laatste man die met hem gewerkt had die meninstructeur was? Er werken anders nooit mannen met Moon. Of is dat tever gezocht?
Bladwijzers