Natural challenge klinkt tof, weet alleen niet of dat haalbaar is met Maroush..
Anders kom ik gewoon vrijwilligen![]()
Natural challenge klinkt tof, weet alleen niet of dat haalbaar is met Maroush..
Anders kom ik gewoon vrijwilligen![]()
Tja, het lijkt me op zich hartstikke leuk om met Droo te komen, maar geen idee of hij tegen die tijd al confident genoeg is met de trailer (het is dan toch een behoorlijke trailerrit). Is dus allemaal nog niet zeker![]()
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Natural Challenge' of Freestyle Dressuurproef lijkt me beide leuk!!
Verder heb ik nog eens nagedacht over de endurance en NH, kan ik er niet gewoon iets over vertellen?Want demonstreren lijkt me zo lastig in een bak
![]()
Wil ik wel voor vetgate spelen hoorOorspronkelijk Geplaatst door Anouk
![]()
Verzoekje: zouden jullie dit topic alleen willen gebruiken voor het aanmelden voor de NHforumdag-groep, zodat je daarna in dit subforum: viewforum.php?f=77 je berichten kunt plaatsen? Dat maakt het voor ons wat overzichtelijker en dan zie je ook wat er al voorgesteld is
Thanks!
volgens mij lees ik er overheen, maar ik zie nog geen forum staan over de nhforumdag
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Jij zit al wel in de groep, Dinka![]()
Staat helemaal onderaan, bij de 'groupies'.
Ik kan hem ook niet vinden![]()
Ik zie hem ook niet in de index, maar kan er wel bij via de link die Evi op de vorige pagina gaf![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Dat gaat bij mij helaas ook niet.
Hmmm ik zie hem wel gewoon op de indexpagina???
Nou moe, ik snap d'r nix van...
Kunnen jullie deze wel zien dan: http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?f=77&t=22250
En kun je dan bovenin op de link klikken waar staat: * Forumoverzicht ‹ Groupies ‹ NH Forumdag
Nee, ik krijg: "Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen"
bij mij staat dat Groupies er niet bij... er staat alleen forum overzicht ,groupies< nhforumdag
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Bij mij staat ook alleen maar forumoverzicht >> Nh dag als ik die link aanklik! Groupies staat er bij mij niet tussen![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers