Nee, bij de trail kun je de vijlen niet verwisselen, dit kan bij de gewone versie wel.
Nee, bij de trail kun je de vijlen niet verwisselen, dit kan bij de gewone versie wel.
Ik ga hem denk vanavond maar is bestellen, wil hem zo graag en als hij toch alleen het recht heeft, zal een grote inkoop er voor eef wel niet in gaan zitten erg jammer![]()
ik heb hem besteld. ik ben benieuwd
Ik ga hem ook straks bestellen, zo eerst eten & naar de paarden..
ook maar besteld..
zeker in deze winter maanden lijkt me het erg fijn![]()
We hebben hem inmiddels een paar keer gebruikt. Ik vind het een prettig ding, heb niet zo'n sterke rug en met een gewone rasp gaat het te onhandig. Hij zou voor mij wel wat grover mogen, maar grovere raspen kun je geloof ik wel los bestellen.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
dat klinkt fijn senta, tot nu toe alleen nog maar positieve berichtjes
ik ben benieuwd wanneer die van mij binnen komt, ben dan van plan om deze wintre maanden hem om de dag te gaan gebruiken..
en in de zomer is even afwachten omdat ik dan ook veel op straat kom met ze..
Wacht even af wat jou ervaring er mee zijn .
Zit er aan te denken om ook aan te gaan schaffen terwijl ik maar moet gaan kijken hoe ik ga op pakken. Ik heb wel eens les gehad in natuurlijk bekappen en ook wel een tijd een paard bekapt maar is ondertussen ook wel weer tijd geleden.
Joram, ik heb hem al keer getest vond hem geweldig !
Ik had altijd problemen met de achterhoeven met een gewone vijl en met dit ding gaat het geweldig en soepel..
ik kan niet wachten tot hij binnen komt dan race ik naar me knollies AHAHA
Ik heb de rasp vandaag geprobeerd en ik vind hem prima. Hij voelt aan alsof hij niet scherp is, maar het viel me 100% mee hoeveel hij er af raspte. Of je echt kan beginnen zonder dat er een beetje een roll zit aan de hoeven weet ik niet, maar om bij te houden werkt de rasp volgens mij wel goed ! En zonder handschoenen werken is best fijn !
Klaas had er ook 1 mee genomen. Ik ben erg benieuwt..hij zei dat hij er 5 tot 10 verkocht op 1 dag tegenwoordig...![]()
Hopelijk heeft hij een grote voorraad ingeslagen![]()
Mijne is verzonden jippie
hopelijk is hij er morgen![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
ennn hij is binnen jippie
vanavond gelijk gebruiken![]()
De Ridersrasp staat nu hier voor 30,- en bij na vul set kan je kiezen uit normale of grover rasp.
http://www.nah-products.com/?67,ridersrasp
Bladwijzers