Ik heb ook interesse bij een groepsaankoop !!!
Ik heb ook interesse bij een groepsaankoop !!!
Ik las wel op engelstalige sites dat de raspen niet echt heel scherp zijn. Dus niet echt handig voor harde hoeven of als je er meer af wilt halen. De "navulling" raspen zijn wel iets scherper.
Oorspronkelijk Geplaatst door Maris
Dat vind ik helemaal niet waar.. Mijn pony heeft ook behoorlijk harde hoeven en raspt er prima af![]()
Das dan alleen maar![]()
Ik herken het wel hoor wat Maris zegt.![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Scheelt wel of de hoeven nat of droog zijn. Nu in het natte seizoen zijn er bijna geen echt harde, droge hoeven te vinden natuurlijk.
Maar helaas, gemaild, gebeld, de organisatie lijkt wel onbereikbaar...
Misschien als ik een bestelling plaats, dat ze ineens wel reageren, maar dat gaat alleen bij vooruitbetaling.
Vanmiddag nog maar eens bellen, eens zal het lukken![]()
Ik heb er inmiddels al eentje gekocht .....Oorspronkelijk Geplaatst door Maris
![]()
En?? Wat is je oordeel? Is het het geld waard of zeg je: 'neeeuuuh'Oorspronkelijk Geplaatst door Maris
![]()
Misschien dat ik hem ook maar gewoon ga bestellen
wil hem wel erg graag hebbenlijkt me gewoon erg fijn zo'n ding iedere dag of om de dag te gebruiken..
het gaat zo makkelijk en snel
Trea, ik heb de rider's rasp nog niet huis . Zo gauw ik hem heb ( en gebruikt heb ) laat ik het wel weten.
Ik sprak Klaas vanochtend nog,hij gaat ze nu ook goedkoper aanbieden hij heeft ze nu rechtstreeks uit amerika geimporteerd. Hij geeft aan dat de duitse prijs echt niet haalbaar is, dan moet je ze echt met duidenden tegelijkertijd kunnen inkopen en dat gaat dus niet voor hem. Hij vertelde idd dat er een inzetrasp is die een stukje groffer is.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Klaas heeft nu een scherpe sint/kerstaanbieding op zijn site staan, hij biedt de ridersrasp nu aan voor 29.75.
Evelien hij vertelde dat hij het alleen recht heeft op verkoop in Nederland.
Zijn bereikbaarheid,jah...vindt het de laatste tijd wel goed gaan.
http://www.natuurlijk-ruiterschap.nl...d206a4848ca6cf
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ik snap niet zo goed wat het verschil is tussen de gewone en de trail versie. Weet iemand dat?
ik denk dat de trail voor onderweg is, dus een stukje kleiner.
Bij de een kan je de raspen vervangen, bij de ander volgens mij niet. Ik denk dat ze dezelfde grootte zijn...Oorspronkelijk Geplaatst door Lon
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Bladwijzers