Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 110

Topic: Rider's rasp

  1. #46

    Re: Rider's rasp

    Serious ?
    Jazeker! That's me on that film en Enya (de tinker van mijn avatar) is het paard. Ik was wanhopig (ooit) omdat haar hoeven zo hard zijn dat ik er met een gewoon mesje niets mee kon. In één jaar 6 nieuwe mesjes is best duur. En bovendien heeft ze heel platte zolen en die straalgroeven een beetje openhouden, bij zulke harde hoeven.. nou vergeet het maar. Voor ons was de flex een uitkomst. Enige lastige zijn die sokken.. die moet ik eerst inzwachtelen, bang dat ze gegrepen worden door de flex.

  2. #47

    Re: Rider's rasp

    Nou de rasp is weer terug bij de eigenaar, hopelijk heb ik er snel zelf een.. vind hem erg fijn

  3. #48
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re: Ridesr's raps

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Ik moet ook echt wel 3 keer in de week er iets aan doen.
    dat is ook wel erg vaak! kan me voorstellen dat de lol er dan gauw af is. ik doe de hoeven van Sultan ongeveer 1 keer in de 3 weken.. das nogal een verschil.

    maarre, ik wil er misschien ook wel een als we ze goedkoop kunnen bestellen ergens
    A lot of people talk to horses, not many listen

  4. #49
    Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Hoogersmilde (Dr)
    Berichten
    1.364

    Re: Rider's rasp

    Bij forum-inkoop heb ik ook interesse!!!!!
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

  5. #50
    Forum Meubilair Ilian's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    40
    Berichten
    4.875

    Re: Rider's rasp

    Dat ziet eruit als een handig ding!

    Trea, wat doe je dat handig en wat staat Enya mooi stil! Ik vind alleen wel dat je nu érg saaie bekapkleding aanhebt, we hebben je ook wel eens met wat anders gezien...
    When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
    Dagboekje: Livin' la vida Chivas!

    www.dealindreams.nl - realise your dreams!

  6. #51
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Rider's rasp

    @ Trea, mischien goed om even te vermelden dat je dan een speciale schijf gebruikt,moet erniet aan denken dat iemand met zo,n gewone schijf de hoeven van zijn paard gaat doen. Jeetje die Enya is wel makkelijk zeg.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  7. #52
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.757

    Re: Rider's rasp

    Ach Janneke, wij hebben toch allemaal van die makkelijke paarden?
    Met een gewoon paard kun je echt niet van zulke dingen doen hoor!

  8. #53
    Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    399

    Re: Rider's rasp

    Omdat ik zo'n haakse slijper toch te eng vond om te gebruiken , had ik een dremel gekocht .
    Helaas kan zo'n ding de granieten voeten van Beauty niet aan , dus nog een goed idee wat niet werkte , hahah .
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

  9. #54
    Actief Forumlid Katla's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    Belgische Ardennen
    Berichten
    753

    Re: Rider's rasp

    Ja ik ben helemaal om na de foto's van Eveline en Shaf. Doe mij die maar

    @Trea: dank je wel voor de tip over natuurlijk ruiterschap. Ik heb gelukkig nog niets besteld.
    Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.

  10. #55
    Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    399

    Re: Rider's rasp

    Ik heb toch al verschillende keren een graaskorf bij Natuurlijk Ruiterschap besteld , nooit geen problemen gehad
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

  11. #56

    Re: Rider's rasp

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik heb trouwens gehoord dat de service van Natuurlijk ruiterschap enorm slecht is! Mensen wachten soms maanden op hun bestelling en contact met de beheerder is vrijwel onmogelijk. Hij reageert nooit op mail en telefoon.
    Helemaal mee eens! Maanden gewacht op een bestelling, een paar keer geinformeerd en uiteindelijk maar afgeblazen. Zelfs daar heb ik geen reactie op gehad... Ik bestel er echt nooit meer iets.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  12. #57

    Re: Rider's rasp

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    @ Trea, mischien goed om even te vermelden dat je dan een speciale schijf gebruikt,moet erniet aan denken dat iemand met zo,n gewone schijf de hoeven van zijn paard gaat doen.
    Hoezo een speciale schijf? Ik gebruik een schijf die je normaal gebruikt voor ijzer te bewerken. Die slibt niet zo gauw dicht als andere en slijt niet zo hard. Verder geen verschil.

    Aahh Beauba, wij waren slimmer.. hadden even een dremel geleend van schoonpapa. Dat ging inderdaad niet. Toen heb ik uit pure wanhoop Leo's haakse slijper gepakt.

    Wat betreft de webshop van Natuurlijk ruiterschap.. ik wacht al 6 maanden(en 3 mails) op een nieuwe clip voor aan de graaskorf. Ik denk dat het een wereldreisje maakt of zo.

  13. #58
    Actief Forumlid joram's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Locatie
    Havelte
    Leeftijd
    39
    Berichten
    505

    Re: Rider's rasp

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik heb trouwens gehoord dat de service van Natuurlijk ruiterschap enorm slecht is! Mensen wachten soms maanden op hun bestelling en contact met de beheerder is vrijwel onmogelijk. Hij reageert nooit op mail en telefoon.
    Helemaal mee eens! Maanden gewacht op een bestelling, een paar keer geinformeerd en uiteindelijk maar afgeblazen. Zelfs daar heb ik geen reactie op gehad... Ik bestel er echt nooit meer iets.
    Mij is exacte zelfde overkomen, had wat spullen besteld en vervolgens heb ik er nooit meer wat van gehoord. Uiteindelijk maar boze mail naar ze toe gemaild waarin ik heb gezet dat ik af zie van de koop en mochten ze toch nog de spullen alsnog hier aan komen dan zal ik niet de rekening betalen.
    Mara blijft vreemde winkel dat ze gerust helemaal niks van zich laten horen.

  14. #59
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Rider's rasp

    Hoezo een speciale schijf? Ik gebruik een schijf die je normaal gebruikt voor ijzer te bewerken. Die slibt niet zo gauw dicht als andere en slijt niet zo hard. Verder geen verschil.

    Ik ga er normaal eigenlijk vanuit Trea dat je een doorslijpschijf gebruikt bij een haakse slijper (hoeft natuurlijk helemaal niet, maar daarmee heb ik zo,n ding gebruikt bij werkzaamheden), meem aan dat jij een afbraamschijf gebruikt, die is ook wat dikker.

    @ Marja, ik heb niet zo,n makkelijk paardje hoor, denk niet dat ik daar mee aan hoef te komen

    Evelien dat heb je netjes, gedaan, je maakt meer een afronding dan dat ik doe, maar ik zie dat je de vijl ook wat anders hanteert, zal ik ook eens proberen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  15. #60

    Re: Rider's rasp

    Ja, een afbraamschijf.. dát is het! Kon even niet meer op de naam komen. Wat er normaal op zit weet ik niet, da's meer Leo's afdeling.

Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •