misschien moet ze het eens anders aanpakken? eerst zelf gaan rond renne en springen door de bak, touw een keertje omhoog gooien enzo, dat je laat zien dat je wilt spelen met hem en daar op voort borduren, misschien dat de overgang dan beter gaat?
misschien moet ze het eens anders aanpakken? eerst zelf gaan rond renne en springen door de bak, touw een keertje omhoog gooien enzo, dat je laat zien dat je wilt spelen met hem en daar op voort borduren, misschien dat de overgang dan beter gaat?
Ja het is idd een eind weg sorry, ik dacht ook dat ie dichter bij stond... (weet ook niet hoe m'n vriendin haar dan kent maarja..)Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Rond springen en dergelijke werkt niet want dan vertoont hij hetzelfde gedrag..
Update; er is iemand geweest en die had het over een lichte vorm van overspronggedrag. Het was erg verwarrend omdat het veel leek op onder het werk uitkomen was maar het was toch niet zo. Die meneer die daar is geweest zij ook dat het een veel voorkomende fout was om het met elkaar te verwarren. Die meneer is een poosje met d'r paardje bezig geweest en nu kan ze eindelijk verder zonder overspronggedrag.![]()
wat goed paula.
wat deed die man? ook een soort van NH? en hoe heeft hij het juist opgelost als ik vragen mag. tja, ben benieuw hè![]()
Hoe hij heet precies deed weet ik niet precies... Maar ze zij dat hij eerst een hele poos (voor jullie friendly) heeft gedaan en dan steeds zijn achterhand wegdrijven met contact. Ook als hij wees met de lijdende hand het touw rond het paardje heen bevestigen en dan ''duwen'' (dus eigenlijk trekken).Oorspronkelijk Geplaatst door skey
En dan langzaam het contact weg halen en blijven wijzen. Drijvende hand kwam hij pas veel later mee en als hij rolde gewoon door vragen alleen zonder drijvende hand.
Die meneer deed wel aan NH alleen had al veel ervaring.. veel cursussen gevolgd bij oa. Emiel Voest enz.![]()
ff test
check, hij is dr weer!
Kwam doordat Paula eerst als GUEST had gepost en ik daarna die optie had uitgezet, dat je mocht posten zonder ingelogd te zijn. Errortje in de database dus![]()
Bladwijzers