En ik heb info opgevraagd. Nederlanders zijn ook welkom in onze vereniging.
Je weet dat ik lid ben van KEMVAR. Maar nu het nieuwe werkingsjaar van de VVR eraan komt, heb ik besloten (na gesprekken met Kim Moeyersoms en Nathalie Lagasse, Nathalie is al lid!!!) om zelf een Club op te starten onder de VVR, met de nadruk op Natural Horsemanship en Parelli.
En ...
De VVR vereniging 'De Savvy Ruiters' is geboren! De VVR is de 'Vlaamse Vereniging voor Ruitertoerisme', eigenlijk de Recreatieve tak van de LRV. Als vereniging of club kunnen we elk kwartaal een aantal artikels over onze Parelli-aktiviteiten in het VVR-Magazine laten verschijnen (zoals ik daarvoor deed onder KEMVAR). We kunnen dus een heel breed publiek aanspreken en vele recreatieve ruiters warm maken voor het Parelli programma. Misschien kunnen we in de toekomst ook LRV-ruiters overtuigen, wie weet. Tevens kunnen we NH-aktiviteiten organiseren (vb ' extreme Forest Walk') en andere clubs uitnodigen.
Lid worden doe je via één van de VVR-clubs, in dit geval dus 'De Savvy Ruiters'. Het lidgeld bedraagt 30 euro en je kan eventueel voor 6 euro extra kiezen voor een persoonlijke verzekering waarmee je ook verzekerd bent als je individueel thuis met paarden omgaat. In je lidgeld is ook het driemaandelijkse tijdschrift VVR Magazine inbegrepen. Hiermee kunnen we met de artikels van onze aktiviteiten en artikels over NH en Parelli in het algemeen, die we driemaandelijks insturen, heel veel recreatieve ruiters bereiken (Oplage: reeds 2000 exemplaren). Voor de club zelf ga ik geen lidgeld vragen. Als we iets organiseren en we hebben kosten, delen we dat gewoon door het aantal deelnemers.
Info die komt van de VVR-site:
"VVR Magazine, hét magazine voor de recreatieve paardenliefhebber!
Het VVR Magazine, een heus ledentijdschrift in kleurendruk, verschijnt 4 X per jaar (in januari, april, juli en oktober) en bevat naast de goedgevulde VVR activiteitenkalender ook nuttige adressen voor recreatieruiters en –menners. Naast de reisverslagen zijn er ook heel wat interessante algemene artikels met tips voor de recreatieve paardenliefhebber. Het VVR Magazine wil zich in de toekomst ook verder blijven profileren als hét horsemanship magazine. "
(door Kim Moeyersoms)
Nog een voordeel van onze club: Als Kompleto een evenement organiseert, zullen de leden van 'De Savvy Ruiters' korting krijgen op dit evenement. (http://www.kompleto.be, ben de site aan het updaten).
Wil je lid worden, geef dan je naam, adres, geboortedatum en telnr per email door en laat weten of je ook voor de persoonlijke verzekering kiest. Vanaf 15 november start het nieuwe werkingsjaar, dus het lidgeld dat je betaald is voor 2009-2010.
Dus nu is het moment om lid te worden!! Je kan me mailen op de-savvy-ruiters@live.be .
Groetjes,
Inge Janssens
Bladwijzers