super, dat is nog eens goed nieuws!!
super, dat is nog eens goed nieuws!!
5 tot en met 8 augustus; "PaardenDrum"
Wat fijn voor je paard Willeke ! En voor je zelf ook !
Hé Willeke wat fijn!
Misschien hadden ze dan inderdaad toch gezien dat er echt wat gedaan moest worden. Ik ben echt blij voor jou en Casandra.
Oh wat fijn!
Super dat je pensionhoudster zo met je meekijkt en ziet wat nodig is voor je paard!![]()
Ja idd, ik denk dat ik daar echt een goed plaatsje gevonden heb voor haar!
Nu hopen dat de peesontsteking kan genezen, want met dat rondgehol de laatste tijd zal dat niet bepaald een goede invloed gehad hebben op die pees. Maar heb er goede moed in. Er is nog een lichte zwelling, maar voelt niet meer warm aan en ze lijkt er ook geen last van te hebben.
Fijn!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Lees nu pas je verhaal Willeke ...
... gelukkig gaat het terug de goeie kant uit voor Casandra !![]()
Blij voor jou !
![]()
ja da's iets raar hoor als er een paard sterft... Elly heeft haar veulen verloren en het was echt schrijnend om haar bezig te zien tegen dat dode diertje, maar inderdaad, als je ze laat doen stoppen ze op een gegeven moment met het dode dier aan te porren of er met hun voorbenen tegen te stampen. Het is alsof ze ineens vrij plots snappen dat de andere dood is en dan draaien ze zich om en is het over.
ik versta dus zeker dat Cassandra helemaal het noorden kwijt was! Goed dat er dan toch zo snel mogelijk een ander paardje is bij gezet waarmee ze wel wat contact zoekt. Stilaan zal ze zo wel op haar plooi komen.
Hinnik!
Geweldig!!
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
had iets te vroeg gejuigd... ze lijkt ambras gehad te hebben... gisteren stond haar linkerachterbeen 3 keer zo dik als haar andere achterbeen... Weer enorm veel vocht rond de pees. Straks op zoek naar opnieuw groene leem, maar ik vind enkel van die kleine potjes die eigenlijk voor wat het is toch nog vrij veel kosten...![]()
Voor de rest heeft ze wat kleine wondjes op haar hele achterbeen... Vraag me af hoe ze het toch elke keer klaarspeelt...
check eens bij de paardendrogist ofzo voor groene leem?
Hinnik!
Wat is ambras?
ambras is ruzie op z'n Belgisch Limburgs.
Willeke is heb nog een tube groene lijm.
Maar ik moet vandaag werken om 17;00h
Als je t ervoor kan komen uithalen?
Morgen moet ik ook de hele dag werken.
hey kalinka, da's lief, heb het gevonden ondertussen. Heb zitten rondbellen en in de Horse Connections bleken ze zo'n grote emmer te hebben met leem dat je nog moet mengen met water voor een redelijke prijs (12.50 euro)
Heb ook nog coolinggel meegebracht. Heb dat eerst een uur op haar been gedaan, daarna afgewassen en dan die groene leem erop. Hopelijk werkt het snel en neemt de zwelling vlug af!
Wat vervelend dat Cassandra nou met een dik been staat![]()
Hopelijk gaat het snel beter met d'r en vindt ze alsnog aansluiting bij het nieuwe paard.
Bladwijzers