De titel zegt het al. Ik maak me echt grote zorgen om Casandra.
Daarstraks ging ik voeren, afgelopen week heeft mams vooral gevoerd omdat ik les had 's avonds en tussen het werk en de les gewoon niet tot bij casandra raakte.
Het viel me op dat ze echt ENORM afgevallen is... Nuja ze was véél te dik, dus ik hoef me nog niet echt zorgen te maken om haar gewicht ofzo, maar ik maak me wel zorgen om haar emotionele toestand...
Haar vriendinnetje is vorige week gestorven aan kolieken. De boer langs ons wist me te vertellen dat casandra ganser dagen in de wei aan het rondhollen is en elke keer weer terug naar het pad spurt om daar dan uren te staan staren naar de paarden die tegenover haar staan.... Ze zit er ook constant op te roepen.
thans ze heeft een merrie bij haar staan, maar noch zij, noch die andere merrie zoeken contact met elkaar...
Als ik nu aankom crost ze in volle vaart naar me toe en staat echt te roepen op me tot ik bij haar ben. Ik heb wat gespeeld met haar, en ze wil echt spelen op de momenten dat ik daar ben. Ze ziet er dan ook héél erg tevreden uit, maar van het moment ik weer in mijn auto stap, loopt ze in eerste instantie helemaal mee tot waar de wei stopt, dan draait ze zich om om weer aan het pad te gaan staan staren naar de wei tegenover haar...
Ik denk eraan om de pensioneigenaresse te vragen om eventueel 1 ruin bij de dames te zetten tot er weer vrouwelijk gezelschap komt... Zou dat een oplossing kunnen zijn of laat ik beter even alles hoe het is zodat ze tot rust kan komen?
Vind het zo moeilijk... Loop bijna te janken als ik haar daar weer moet achterlaten, terwijl ik wel gezellig naar huis ga...
Bladwijzers