Bij twijfel doen!![]()
Bij twijfel doen!![]()
Gewoon komen Lieke! Zou leuk zijn om nog eens bij te kletsen![]()
... en om eindelijk kennis te maken, Lieke !![]()
![]()
Ja, dat vind ik ook!!! Gewoon komen. Een gratis demo van Parelli-Instructors in Parelli-studenten... dat gebeurt niet veel hé.
En zeker komen kennismaken aan de stand van de Savvie-Ruiters, dan leren we mekaar eindelijk eens kennen!
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
... en gelukkig is Willeke dan in de buurt om te zeggen wie wie is ...![]()
whahahaha ja eigenlijk heb ik al heel wat mensen ontmoet van hier op het forumMaar ook die ik nog nooit ontmoet heb maar zeker wel eens irl wil leren kennen!
![]()
Ons zal je goed herkennen ... ik heb een hobbelende man naast me ... Willy sukkelt met zijn knie, maar wil de demo onder geen beding missen ... de Schat !![]()
Tot zondag allemaal !
Ja, Willeke staat bij deze in voor de PR aan de Savvie-Ruiters - stand.
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
De mensen die ik nog niet ken, komen jullie even "hoi" zeggen want ik wil jullie graag even ontmoeten.
Ik ben te herkennen aan een zwart-wit gestippeld paard![]()
ja en ik wil ook kennismaken met mensen... dus als jullie kennismaken met mensjes roep me even! Vind het zo leuk weer nieuwe mensen leren kennen!
Hah TUUUUUUURLIJK komen we kennismaken Kim ! 't Zal niet mankeren !
![]()
![]()
![]()
Als ik geen gigantische vertraging heb met men vliegtuig, dan zal ik ook van de partij zijn. Ik kijk er naar uit!
Horses and Live, It's all the same to me...
ja super Jarno!
Vroeg me al af of je nog leefde! Al zolang geen leven meer te bespeuren van jou hier op het forum![]()
Kzit nog in FloridaIk was 12 weken working student(als extern) voor Pat Parelli. De top 20% werd uitgenodigd voor Pat's Mastery program. Daar zit ik bij, dus het is naar huis gaan, visa halen, en terug keren. De Mastery program is minimum 6 maanden. De focus ligt daar meer op het ontwikkelen van sportpaarden.
Een uitgebreid verslag volgt wel als ik weer thuis ben.
Horses and Live, It's all the same to me...
Bladwijzers