Oef, was anders wel eng geweest zo helemaal alleen in de piste.
Lies, al vast merci! Jij bent onze top fotografe hè.
Oef, was anders wel eng geweest zo helemaal alleen in de piste.
Lies, al vast merci! Jij bent onze top fotografe hè.
Ik ga dinsdag nog even met mijn collega overleggen of wij ook naar jullie komen kijken![]()
Lijkt me wel leuk alleen is december in de weekeinden al zo'n drukke maand.......maar ja leuke demo's, Kim weer even knuffelen en Aramis weer bewonderen is ook erg aanlokkelijk!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Jeeuh, zou echt leuk zijn. Kan je Poem gelijk ook even knuffelen indien je bv de avond voordien komt.
Overnachten kan bij ons. (als je daar tijd en zin in hebt)
Ik geloof dat Annemieke en ik als alles goed gaat ook jullie kant op komen![]()
Camera zal ik ook meenemen dan.
Heb er zin in, ben heel benieuwd![]()
Always put the relationship first!
Hey meiden,
Ik heb mijn agenda gecheckt en ik kan ook. Is er nog hulp nodig voor die dag? Dan mag je me daar ook voor opzetten.
Nog even onder voorbehoud dat ik de auto kan lenen, maar als het goed is komen wij idd ook kijkenOorspronkelijk Geplaatst door Rebbel
![]()
Ge zijt ne schatIs er nog hulp nodig voor die dag? Dan mag je me daar ook voor opzetten., er is nog wat hulp nodig, ik mail je nog...
"Dromen komen uit..."
En de prijzen voor de (gratis) tombola zijn ook bekend, het is zeker de moeite !!!
"Dromen komen uit..."
Beetje laat (zondag is kort dag) ... maar vermits wij Willeke brengen, kunnen we natuurlijk ook wel een handje helpen.
Alvast bedankt, ik zet je op de reserve-lijst, moest het drukker worden dan verwacht is alle extra hulp welkom !Beetje laat (zondag is kort dag) ... maar vermits wij Willeke brengen , kunnen we natuurlijk ook wel een handje helpen.
"Dromen komen uit..."
Oeps, was ik nog vergeten te zeggen, Ik rij zelf omdat ik er vroeger moet zijn en er een vriendin met me mee rijdt. Maar ik zie jullie dan daar welOorspronkelijk Geplaatst door yondan
Bij deze is er weer een plekkie meer vrij bij patricia voor limburgertjes die die richting uit willen![]()
Ik baal als een stekker, was zo van plan hiernaar toe te komen, maar had me weken geleden ingeschreven voor een wedstrijd.
Lia en ik rijden vanaf Zoetermeer/Boskoop naar België, dus als er nog iemand op de route mee wil rijden dan kan dat![]()
Heb er zin in![]()
@Willeke : no problem ! Tot zondag !
@Liesbet : als je hulp nodig hebt, roep maar ! Willeke heeft mijn gsm-nummer en kan me altijd bereiken.
twijfel,twijfel,twijfel...
Bladwijzers