Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Cursus met Berni Zambail in Frankrijk

Re: Cursus met Berni Zambail in Frankrijk

Goedemorgen,

De datum is nu bekend. De cursus is van 13 t/m 18 maart 2010. Over een paar dagen vertrek ik voor 10 dagen naar Birmingham ( ). Als ik terug kom ga ik me bezig houden met het organiseren van deze cursus.

Het maximum aantal deelnemers? Dat weet ik nog niet precies maar ik zou zeggen maximaal 10 zodat het goed te doen is voor iedereen. Dan krijg je genoeg aandacht en heb je tijd om zelf dingen uit te vogelen.

Wij hebben er erg veel zin in. Ik had onlangs nog contact met de familie Zambail, ook zij kijken er erg naar uit te komen!

Berni spreekt Duits, Engels en zelfs Frans. Die maakt zich wel verstaanbaar, .

Groetjes
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Waar in frankrijk zal het georganiseerd worden? Als ik het kan regelen wat betreft studie wil ik evt wel als toeschouwer komen een aantal dagen.

Bij ons thuis, in Nouans les Fontaines -> http://www.harasplessis.com.

800 km vanaf Apeldoorn.
    www.innerfeeling.nl

Goedemorgen!

Inschrijven voor de Berni cursus kan vanaf nu. Wil je mee doen, dan kan je een mailtje sturen naar contact@harasplessis.com. Mag gewoon in het nederlands hoor.

Het wordt inderdaad een level GEVORDERDEN cursus. De cursusdata zijn 13, 14, 15, 16, 17 maart.

Deelnemers met paard betalen 175 euro per dag, dit is voor:
    - les
    - onderkomen / wei voor paard
    - onderkomen voor mens + eten en drinken

Wil je je paard in een stal, dan mag je de stal zelf schoon maken. De stallen hier zijn voorzien van een dikke laag stro. Wil je een andere ondergrond, dan kun je dat of zelf mee nemen of bij ons tegen kost prijs kopen. Graag vermelden in je aanmeldings mail hoe je je paard wilt huisvesten.

Als je wilt deelnemen zonder paard, dan is dat 75 euro per dag. Dit is voor:
    - volgen van de les
    - mee doen met simulaties
    - onderkomen + eten en drinken

Mocht je eerder willen komen of later vertrekken dan worden de normale tarieven gehandhaafd voor stalling mens en paard .

Wij voeren onze paarden hesta mix classis van st hippolyt. Als je paard iets anders eet, dan lijkt het ons slim dat je zelf voer voor je paard mee neemt.
    www.innerfeeling.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten