Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Westernzadels: "te pas en te onpas..."

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Re: Westernzadels: "te pas en te onpas..."

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sablou
    Ik ben niet onbeleefd, gewoon eerlijk (dat wordt niet vaak in dank afgenomen).

Je kan eerlijk zijn EN onbeleefd. Met eerlijk zijn heeft niemand een probleem denk ik, maar je zou het wel op een andere manier kunnen verwoorden.
    Iedereen op het forum krijgt wel eens kritische posts terug, tja, als je daar niet tegen kan dan moet je maar niet meer posten zeker ...
    Ik sluit me in ieder geval aan bij Eveline en de anderen. Ik meende zelfs dat je je persoonlijk aangevallen voelt?
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

jammer dat er zo word gereageert want ik had nog wel een vraag.

Ik zag namelijk die visgraad methode voorbij komen, waarna staat dat de dikke leren en bekleden skirts in de weg zitten dat de skirt word gecontroleerd en niet de boom.

Maar als dat uiteindelijk zoveel verschil uit maakt klinkt het nu ook logischer dat de skirts worden gecontroleerd ipv de boom toch? Ik bedoel...er word uitgelegd dat de boom passend moet zijn en dat dus alleen kan met ene kale boom, terwijl ik dus bij het graadmal passen lees dat de skirt en het leer enzo in de weg zitten, amar dat hoort toch uiteindelijk bij het zadel?

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

@Sablou: Ik vind het filmpje wel interessant, had er geen probleem mee, maar ik vind je reactie echt ongepast en overgereageerd. Spijtig.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Interessant filmpje om te zien idd, fijn dat dat bedrijf goed passende zadels wil aanbieden. Ik snap alleen jouw reactie niet sablou...

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Sablou, het filmpje vind ik heel erg interessant, maar ik kan me wel vinden in de reactie van de beheerder hier op het forum. Dit is een klein forum, waar iedereen, iedereen een beetje kent.
    Het is fijn om zulke filmpjes te zien, maar je komt hier zomaar binnenvallen. Niemand kent jou, weet wat je doet, en kan jou dus eigenlijk ook niet serieus nemen.
    Dan kom je aanzetten met een filmpje waarin je eens 'de waarheid over zadels' komt vertellen.

zie het een beetje zo: als er een vreemde bij jou thuis binnenkomt en jou eens 'de waarheid' komt vertellen, zonder dat die zich eerst even voorgesteld heeft, ik denk dat je'm toch ook eerst op z'n plaats zou zetten.

Jou filmpje is interessant, maar het zou fijn zijn, moest je, naast het posten van reclame voor het type zadel dat jij maakt, ook actief deelnemen aan dit forum, denk ik dat mensen hier héél anders zouden reageren.

Heb zelf m'n westernzadels gekocht zonder naakte bomen op m'n paarden te leggen en die passen ook super hoor
    Deze komen van bij Willy van in guilemaere die zelf telkens zegt als het niet past dat je kan terugkomen met het zadel.
    Vind dat veel makkelijker en eerlijk gezegd heb nog nooit moeten terug gaan, heb drie westernzadels en die pasten direct perfect...

Vind het eigenlijk ver gezocht die manier van een naakte boom erop te leggen en te passen, bovendien is de onderkant toch nog met leer of moes of wat het ook mag zijn dat ook op het paard ligt, dan is het toch niet helemaal kaal of ben ik mis?

Ik heb van de week een zadelpasser bij mijn paard gehad. Zij heeft mijn paard opgemeten, maar gebruikte ook naakte bomen. Ze heeft een zadel opgelegt die lag goed, maar de boom sloot niet goed aan. Dat zag je echt niet.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten