Filmpje van Vaquero over de selectie van een passend westernzadel
https://www.youtube.com/watch?v=KagpBhj6aFo[/video]
MVG Louis
Filmpje van Vaquero over de selectie van een passend westernzadel
https://www.youtube.com/watch?v=KagpBhj6aFo[/video]
MVG Louis
Nog eens vermelden dat Louis op 24 oktober bij E-Qui-Motion (Geel, België) langskomt om uitleg te geven over westernzadels, hun constructie en pasvorm.
Alle info kan je via PB krijgen.
"Dromen komen uit..."
Sorry, Louis, je filmje gaat mij veeeel te langzaam om te bekijken (2 minuten alleen al voor een introductie met 3 regels tekst en niets zeggende foto's...)
Ik laat het topic even staan, maar het is eigenlijk niet de bedoeling om hier alleen reclame te maken voor je bedrijf en verder niets toe te voegen op het forum.
Veel te langzaam?
In 8 minuten uitleggen wat wel en wat niet DE manieren zijn?
Niets zeggende foto's?
Reclame?
Niets toevoegen aan het forum?
Moet ik nou God op mijn knieen danken dat jij zo goed bent om het filmpje te laten staan?
ha ha ha, volgens mij heb je een afrit gemist.
Als jij meent het "geweten" van dit forum te zijn en je jouw leden moet "behoeden" voor dit soort "niets zeggende reclame filmpjes", moet je je "missie werk" snel ten uitvoer brengen.
Ik weet weer voldoende.
Behoed ze en tot ziens
Ik kan het filmpje niet goed bekijken...
Na 2 minuten gehaper, waarin ik alleen nog maar haperende muziek heb gehoord en wat foto's heb gezien, heb ik het opgegeven.
Maarreh Louis, ik ken je verder niet, maar bovenstaande reactie vind ik wel érg onsportief en onbeleefd!
Een filmpje over zadelpassen is altijd interessant, alleen heeft Eveline wel gelijk dat er na 2 minuten nog niks interessants voorbij is gekomen...
Ik heb het wel uitgekeken omdat ik dacht dat het over "westernzadels passen" ging gaan. Aangezien ik voor mijn pony'tje op zoek ga naar een westernzadeltje dacht ik wat pastips te krijgen, maar het komt er in feite een beetje op neer dat je een westernzadel niet kan passen, je kan dus enkel de naakte boom passen.
Dus om een lang verhaal kort te maken, als je zeker wil zijn dat je westernzadel goed past, dan moet je eerst de naakte boom passen om er dan een zadel rond te laten maken...
Daar wil ik nu wel eens om vloekenwant ik heb absoluut het budget NIET om dat te laten doen, ik heb wel het budget voor een goede 2de hands ...
Ik ben niet onbeleefd, gewoon eerlijk (dat wordt niet vaak in dank afgenomen).
Als je PC geen YouTube filmpjes aan kan, je verbinding te traag is, of je geen 8 min. geduld hebt, moet je dat niet op mijn filmpje schuiven....
Als IK morgen dealer zou worden van "XYZ Saddles" zou ik bij mijn zadels de toegepaste naakte bomen hebben.
En als ik overmorgen in de verkoop van een 2e hands Vaquero westernzadel bemiddel, haal ik even dat zadel uit elkaar om de pasvorm bij de asp.koper op het paard te controleren.
Het kan allemaal, maar je moet als verkoper wel serieus met westernzadels bezig zijn......
Ik sluit me aan bij Evelien. Het duurt echt een eeuwigheid totdat het filmpje to the point komt en dan blijkt het ook nog eens alleen maar reclame te zijn voor jouw eigen bedrijf. En dan zo'n vreselijk onbeleefde en onvriendelijke reactie op een kritische kanttekening van de beheerder van dit forum... Ik zou zeggen: Laat maar.
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Nou Sablou, ik vind de reactie op Eveline's post wel erg onfatsoenlijk hoor. Weet niet wat er zich voorgedaan heeft (hoef ik ook niet te weten) maar je zou zeggen dat dat heel wat is als ik je reactie zo lees. Feit is nu eenmaal dat het een regel is dat iemand niet alleen reclame maakt op het forum.
Overigens moet ik daar dan ook weer bijzeggen dat ik dit filmpje een post vindt die wel toevoegt (ookal gaat het ook de reclame kant op) dus wel dank daarvoor. Weet niet of het ook een filmpje is wat je zelf gemaakt hebt maar zo ja, dan denk ik dat, wanneer je zoals je zelf zegt in je laatste post, je serieus verkoper van westernzadels wilt zijn, je juist de reacties zoals 'ik zie teveel foto's, het duurt 2 minuten voordat er relevante informatie komt, ik dacht dat het over zadels passen ging' e.d. ter harte kunt nemen en daarmee je filmpje kunt verbeteren. Misschien minder foto's, sneller tot de kern van de zaak komen, de koper gelijk vanaf het begin vasthouden, wat verkoop je precies e.d. Daarmee verbeter je immers ook je verkoop![]()
![]()
Bij mij deed het filmpje het overigens prima. Geen haperingen.
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Dan wordt het toch eens tijd om te kijken naar hoe je je boodschap brengt.....als die namelijk regelmatig niet in dank wordt afgenomen zegt het vaak meer over de verzender dan over de ontvanger....aangezien er meerdere ontvangers zijn die er hetzelfde over denken....Oorspronkelijk Geplaatst door sablou
![]()
Je bereikt meer met een vriendelijke boodschap die mensen aanspreekt dan maar van je af te gillen dat niemand het begrepen heeft....en geloof me, ik ben ervaringsdeskundige op dat gebied![]()
Het filmpje heb ik niet bekeken.....het nodigt in geen geval nog uit en dat is jammer![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Beste beheerder:
Doe mij een groot plezier: poets dit topic even van dit forum.
Reden: ik wilde alleen maar een stuk informatie DELEN.
Maar helaas zitten hier mensen die geen media hebben of geen geduld hebben (paarden mensen) of de indeling niet waarderen of de intro te lang vinden of mij niet "sales"genoeg vinden of mijn gedrag willen corrigeren.
En als u toch aan het poetsen bent, poets dan gelijk mijn lidmaatschap.
Want ik krijg een punthoofd van mijn "afwijkingen" t.o.v. de norm op uw forum.
Nou Evi, dat wordt flink poetsen!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Sorry hoor! Ik vind jou reactie op de beheerder van dit forum behoorlijk onbeleefd, op zijn minst met een agressieve toon...![]()
Zij geeft heel netjes en in alle respect aan dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat je alleen maar hier komt om reclame voor je eigen bedrijfje te maken, zonder deel te nemen aan discussies.
Zo klaar als een klontje, toch?
Als je dan niet met deze, overigens opbouwende kritiek van meerdere forumleden overweg kunt, komt de vraag dit topic ervan af te vegen??
Als beheerder zou ik hem juist nog even laten staan.
Haha Sablou, je zet jezelf hier nu wel héél erg te kakken hoor!
Ik kan hier alleen maar lachend mijn schouders over ophalen en je totaal niet meer serieus nemen.![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bladwijzers