Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: 2 daagjes veluwe voor het Tournament begint

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

2 daagjes veluwe voor het Tournament begint

Hoi allemaal,

23 juli is het Tournament in Lunteren bij het Uilenbos en ik heb al met wat mensen overlegd en het lijkt ons leuk om 2 daagjes van te voren te komen om lekker wat door het bos te rijden enzo. Beetje vakantie.
    Ik heb voor mezelf en voor Maaike een plek gereserveerd en ook voor de paarden van 20 t/m 23 juli.

Wie het tot nu toe wat lijkt:
    Nacino
    Maaike
    MafHaf
    Antiope
    Callippo (1 dag)

Maaike en ik blijven dus op minicamping de Zwerfkei, vlak bij het bos, 2,5 km van het Uilenbos. De paarden staan bij de buren op een pensionstal (buiten) voor weinig geld.

Als iemand denkt heeej ik doe ook mee aan het tournament en het lijkt me gezellig, je kan nog informeren bij deze camping en de buren, maar ik heb ook nog 6 andere minicampings gevonden op max. 5 km van het Uilenbos, weet alleen niet of daar paarden kunnen staan en je moet snel zijn ivm hoogseizoen.

Meer gegadigden? (misschien mensen die de weg weten in de bossen daar haha )

Actief Forumlid Annemeik's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: 2 daagjes veluwe voor het Tournament begint

Als jullie me een dagje mee willen hebben, wil ik best mee! En het kijken bij het tournament lijkt me ook wel gaaf, als dat mag? Ze zijn normaal niet zo happig op toeschouwers geloof ik?
    One just has to face it - riding isn't natural to the horse. *Theresa Sandin* <!-- w -->http://www.sustainabledressage.net<!-- w -->

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: 2 daagjes veluwe voor het Tournament begint

Het lijkt me dat een tournament daar wel voor bedoeld is, ook voor toeschouwers. Ik hoop het tenminste wel, lijkt me erg gezellig en dan kunnen ook mensen zonder de 'vereisten' om mee te doen komen kijken. Maar ik zou (bijna) zeggen, vraag het even aan Eddy...
    Maar ga gerust een dagje mee met ons

Bladwijzers

Forum Rechten