Hallo
In de strijd om Whoopie wat makkelijker uit het gras te houden , en daarbij mijn handen te ontzien zit ik toch te denken om een bitloos hoofdstel te gaan kopen met kruislingse inwerking.
Echter de release hierbij is wel belangrijk, ik had vanmiddag een proefexemplaar gemaakt met touwtjes in combi met mijn side-pull, daarbij vondt ik de release al niet giga.
Dus vandaar mijn vraag welk hoofdstel met kruislingse optoming heeft naar jullie ervaring een goede release??
Ik zit een beetje aan de volgende te denken:
-Marylot biothane
-natural van site van Bitloos
-barefoot hoofdstel.
Bedankt voor het meedenken.

Antwoord met Citaat
) geinstalleerd.
) dan wacht ik 3 seconden (tijd genoeg om haar een kans te geven op háár tempo te stoppen met eten) en dan laat ik haar schrikken. Dit doe ik door een onverwachtse beweging te maken (zoiets alsof je zelf schrikt, kan het niet zo goed uitleggen). Daarvan schrikt Enya zich altijd het apelazarus en schiet meteen vooruit (ik kiep dan achterover
), maar het werkt wél!
. Het is trouwens de vraag of je paard het fijner vindt als jij de oplossing zoekt in mechanische hulpmiddelen ipv een paar keer een echte fase 4 te gebruiken en daarna de kwestie duidelijk te hebben. Maar misschien komt mijn beeld hiervan door de paarden die ik zelf heb.

Bladwijzers