Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Alleen op de wei

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Re: Alleen op de wei

Dareng was vroeger het enige paard van heel de stal dat buiten "mocht" blijven van mij. Al de rest verdween in de winter bij de eerste schemering in de stal.
    Dareng werd gek als iedereen binnnen ging en zij buiten moest staan. Eerst dacht ik dat het gewoon om haar eten te doen was. Dus ik gaf haar eten buiten maar toch bleef die onrust. Dareng liep een ganse tijd zenuwachtig, hoofdschuddend langs de draad. Gevolg ik zette Dareng ook binnen en Dareng was rustig en gelukkig. Bij het krieken van de dag ging de bende gezellig terug naar buiten.

Ik heb een reading laten doen die aangaf dat Dareng er absoluut niet mee inzat om alleen buiten te blijven 's nachts.
    Gek maar ik zag het toch anders en ik heb mijn intuitie gevolgd en Dareng toch binnen gezet.

Wie of wat nu juist was weet ik niet.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Misschien klopte de reading niet? Als mijn paard als een gek rond zou rennen als die alleen achter bleef (en dat doet-ie), dan is het voor mij wel duidelijk hoor.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Zonder reading kan je ook echt wel zien of je paard ergens gelukkig of ongelukkig mee is. Gewoon goed observeren, daar heb je geen helderziende voor nodig.
    Daar ben ik het dus helemaal mee eens.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Ik wil er wel even bij zeggen dat de reading nu niet echt gericht was op het wel of niet binnen zetten 's nachts. Dit was slechts een van de vragen die ik tijdens de reading stelde.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Anoek staat verder altijd rustig in de wei, alleen in het natuurgebied achter stal, wil ze niet alleen in en daar staat nu juist nog gras.
    Dit lossen we nu op door overdag haar vaste maatje erbij te zetten (een oud paardje van 34 die maar aan 1 ding denk en dat is eten) en haar in de nacht terug te halen naar stal en haar daar in de volste wei te zetten.

Dit ook omdat er 's nachts in dat gebiedje wel eens stropers komen en ik niet gerust zou slapen als ze dan daar staat.

Bedankt allemaal voor het meedenken en discusseren

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten