Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Ons nieuwe plekje!

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Re: Ons nieuwe plekje!

Meid wat fijn voor je. Een lekker nieuw begin, je eigen stekkie, je eigen verantwoordelijkheden. Heerlijk. Dat gaat jullie vast goed doen. Lekker dat je een schuilstal hebt. Ik kom echt een keer kijken als je dat goed vindt.

Verhuist Sjakie meteen na de cursus? Hopelijk vind je een leuk maatje. Ik pb je daar nog wel even over.

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
    Meid wat fijn voor je. Een lekker nieuw begin, je eigen stekkie, je eigen verantwoordelijkheden. Heerlijk. Dat gaat jullie vast goed doen. Lekker dat je een schuilstal hebt. Ik kom echt een keer kijken als je dat goed vindt.

Verhuist Sjakie meteen na de cursus? Hopelijk vind je een leuk maatje. Ik pb je daar nog wel even over.

ja natuurlijk ben je van harte welkom, ([size=99px]als het wat mooier is opgeknapt, nu schaam ik me er nog wat voor[/size] )
    maar dan zou ik het geweldig vinden als je een keer langs zou komen, ik kom ook nog eens bij jou ideale plekje kijken hoor

en of shakira na de cursus meteen verhuisd weet ik nog niet... even met bea afspreken hoe en wat nu precies, ik hoop het wel anders moet ze nog 1 week terug op pension en dat zijn een beetje veel verhuisbeurten achter elkaar...

[size=99px]ps; ben benieuwd naar je pb [/size]
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Wow Elianne, dat ziet er mooi uit!
    Ik ben zo benieuwd waar jouw pad heen gaat.
    Started!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2005

volgens de cd 'plantenkennis voor paardenhouder en dierenarts':

Giftige delen: mogelijk alle; met name de (donker(paars)bruin gekleurde) houtsnippers van de zwarte walnoot hebben problemen veroorzaakt. Het is niet duidelijk of de problemen ontstaan door opeten van de houtsnippers of door inademing van gassen uit de snippers. In de weideperiode lijkt voorzichtigheid met stuifmeel (voorjaar), bast (hele jaar), afgevallen bladeren, bolsters en noten (najaar) geboden. De zwarte walnoot lijkt gevaarlijker dan de okkernoot. De rijpe vruchten van beide bomen zijn eetbaar.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten