Na nu een dik jaar op een dure pensionstal gestaan te hebben, met veel luxe zoals een binnenbak bijvoorbeeld maar ook mega veel nadelen zoals bijvoorbeeld maar een paar uur per dag op een klein weitje,
maarja we hebben daar niet voorniks gestaan we zijn daar het afgelopen jaar bijgekomen van alle hectiek van de jaren daarvoor...
Maar nu zijn Shakira, ik en ... klaar voor een nieuw avontuur.
De afgelopen tijd heb ik flink mijn ogen en orgen opgehouden en heel brutaal aangebeld bij mensen met de vraag of ik hun weitje mocht huren, na veel "nee's" kreeg ik gister ineens een "Ja, leuk graag!"
Dus vanaf november zijn shakira, ik en ... hier te vinden
er moet zoals je ziet nog wel het een en ander aan gebeuren,
wei in stukken verdelen,distels wegsteken, een paar bomen moeten weg, alles nakijken enz...
maar er is een schuilstalletje, eventueel in de schuur ook nog een gewone stal maar denk dat ik daar weinig gebruik van ga maken, volgens mij een ideaal plaatsje voor ons, ook fijn om buiten te rijden onder de dijk. Al vind ik het nu nog een doodeng avontuur, met veel verantwoordelijkheid en dat maakt me echt bang, maar ik denk dat we het wel gaan redden en dat ik van het voorjaar pas echt adem kan halen en trots kan zeggen dit is onze plek![]()
ps; zijn notenbomen schadelijk voor een paard, ik dacht van niet maar weet het niet zeker meer![]()
Bladwijzers