Zaterdag 8 mei valt wel in onze vakantie week Evi![]()
Ik stem dus voor 12 juni![]()
Zaterdag 8 mei valt wel in onze vakantie week Evi![]()
Ik stem dus voor 12 juni![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Oeps, verkeerd gekeken. Ik zag dat die week op 29 april begon, maar het is natuurlijk RUIM een weekOorspronkelijk Geplaatst door anroomy
![]()
Ik haal hem weer uit de lijst![]()
Ik zie in de poll dat ik 3 opties aan mag geven, maar er staan maar 2 data(of ga je er nog een andere datum bijzetten Evi?)
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
En Roos is de 29e en 12e niet aanwezig......iets met parelli en colorado enzo![]()
Wordt weer beetje lastig he zo....![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Misschien dan eind april, als dat makkelijker is![]()
We willen natuurlijk wel een complete Franse afvaardiging he
FF wat data toegevoegd. Omdat het toch overdekt is, kan april net zo goed natuurlijk.
Huh? Ik had al gestemd, maar kan dat nu weer doen... Nou ja, ik kan alles gewoon. En zo niet, dan toch!
Misschien kunnen we nog een forum-paarden-raad-spel doen. Voor een kleine vergoeding kan je forum-paarden raden van een foto (hoewel, life zou nog gaver zijn) en iets winnen. Van het overige geld kan weer de dag zelf worden bekostigd. Lijkt me leuk!
Started!
Dan maar 10 aprilOorspronkelijk Geplaatst door anroomy
![]()
![]()
ons ook![]()
Komt de franse delegatie met paarden?
Ohja ik kan alle data behalve 10 april, maar dan kan ik ook wel hoor.
Nou nog een demopaard
Liefst een die niet of niet ver moet reizen na de dag!!!
May the horse be with you!
Ik stel mijn paarden graag beschikbaar. En dat reizen... tja, als we nu wisten waar de locatie was zou dat handig zijn!Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Started!
Kwestie van prioriteiten leggen hè !Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
![]()
Leuk weer vorderingen!!
Ik ga vanmiddag ook even m'n agenda raadplegen![]()
Ik stel mijn paard ook wel beschikbaarOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
![]()
Komende maandag geven we de datum door aan de locatie. Jullie kunnen tot maandag dus je voorkeur(en) doorgeven![]()
ivm de kinderen die er om het weekend zijn, zijn de oneven weken voor mij het handigst... die heb ik dus aangevinkt...
(en die andere data kan ik vast ook.. zo niet.. dan toch gnanga )
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers