Topplan!
Mocht er belangstelling zijn voor een demo chiropractie dan ben ik daar natuurlijk wel voor te vinden.
En langelijnen kan de franse delegatie vast veeeeeeeeeel beter, dus daar gaan Suus en ik ons dan maar niet aan wagen.
Leuheuk!!!!!!
Topplan!
Mocht er belangstelling zijn voor een demo chiropractie dan ben ik daar natuurlijk wel voor te vinden.
En langelijnen kan de franse delegatie vast veeeeeeeeeel beter, dus daar gaan Suus en ik ons dan maar niet aan wagen.
Leuheuk!!!!!!
May the horse be with you!
Ja wat een goed idee![]()
Ik wil er graag bij zijn en hoop dat ik niet hoef te werken.
Wat een leuke ideeen voor demo's. Ik ben erg benieuwd.
XxX ikke
Nog even een vraag: Gaan jullie (Sandra en Eveline) het overzicht houden en de taken verdelen?
Of moeten we dat zelf onderling zien te regelen (want dan denk ik dat best veel dingen vergeten zullen worden als je geen supervisors hebt)?
Ik vind het echt zo'n TOF plan!
note to self: change the mind, the body will follow.
Nee hoor, wij nemen de organsatie wel voor onze rekening, maar zullen regelmatig forumleden vragen mee te denken over allerlei dingen, en verwachten ook de dag vrijwel volledig met forumleden te kunnen vullen, zogezegd.
Sandra: Ja dat is waar. Als ik nog iets kan betekenen voor hier in de buurt dan laat je het maar weten!
Mafhaf: Mij lijkt dat erg interessant!![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Wat een super idee,
ik meld me bij deze vast als vrijwilliger![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Wat een SUPER idee![]()
je hebt pb met adres gegevens en contact gegevensOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Misschien een ideetje, vóór de nh dag waren er een aantal mensen die nog iets te koop hadden. Een kraampje voor tweedehands spullen, waarvan een klein deel van de opbrengst voor de organisatie is om de kosten te dekken?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
@Sandra: Ok, nou dan hoor ik het wel en zal goed proberen mee te denken.
note to self: change the mind, the body will follow.
JaaaaOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
![]()
Ook jaaaOorspronkelijk Geplaatst door senta
Lijkt me een handig idee!
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
JAAAHHHH![]()
Leukleukleuk!
Ik zou bijvoorbeeld een workshop yoga kunnen verzorgen (met of zonder paarden), een workshop Centered Riding, en een demo grondwerk/communicatie met 2 paarden.
Maar niet al deze 3 dingen tegelijk, dat wordt een beetje teveel van het goede.![]()
Dan willen Lazir en ik wel mee doen met de Yoga Marja, dat is goed voor ons beiden![]()
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Centered riding is ook interessant!!
Klinkt eigenlijk allemaal gewoon leuk![]()
Bladwijzers