Oh wat een super leuk idee ! Ik hoop dat ik mijn ouder zo ver krijg om eens een dagje naar midden nederland te gaan![]()
Oh wat een super leuk idee ! Ik hoop dat ik mijn ouder zo ver krijg om eens een dagje naar midden nederland te gaan![]()
Gedult heb je niet, dat ontwikkel je!
wat een leuk idee!!
als jullie nog hulp nodig hebben dan hoor ik het wel.
als de locatie gunstig is wil ik misschien wel met snowdon komen![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Wij denken na over een Franse afvaardiging voor een spetterende demonstratie.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
fijn Roos! Jullie zijn natuurlijk heel erg welkom!
Nou lijkt me heel erg leuk!en ook dat "midden in het land" spreekt me wel aan
![]()
A lot of people talk to horses, not many listen
hier ben ik eens geweest voor een open dag over gangenpaarden van het gangenpaardenforum:
manege Àlfsengi, Loenen
mooie binnenbak, paddocks, gangenbaan. Ziet er allemaal goed verzorgd uit en er is een groot parkeerterrein bij. Er is een soort binnenplaats waar je heel gezellig stands kunt opstellen.
http://www.alfsengi.nl/
Omgeving moet ook heel mooi zijn. Ik weet niet of je de accommodatie voor een dag kunt afhuren, maar dat was die gangenpaardendag wel het geval.
Offfff....... pensionstal De Mariahoeve in Renkum![]()
Dat ik daar nu pas aan denk... Moon staat daar. Wordt wel verhuurd als startplaats voor endurance b.v.
Er is veel parkeergelegenheid, eventueel gaat er daar een stuk wei voor open. De binnenbak is wel klein en niet handig met publiek, maar er is ook een buitenbak en een hele grote springweide met een goede bodem om te rijden.
Overnachten is mogelijk op de zolder van de boerderij en je kunt ook een tent opzetten. Je kunt prikweides maken voor de paarden. Er is ruimte zat, 55 ha!
De meeste pensiongasten zijn natural minded, de stal zelf is paardvriendelijk. De binnenbak is wel een nadeel als je zeker wilt zijn dat je ook demo's binnen kunt doen.
http://www.mariahoeve.info/home/1
Site is wel een beetje verouderd.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
misschien nog een locatie??
PTC Barneveld het afdeling paarden redelijk goedkoop met afhurenkan van een paar uur tot hele dag. Is ook altijd iemand van ptc aanwezig voor evt vragen etc.
binnen en buitenbak, parkeerruimte, plek voor kraampjes
Het is een beetje afhankelijk van waar het gehouden wordt, maar op zich wil ik wel een demotje bitloos mennen houden met mijn shetty.
e.e.a is afhankelijk van welke eisen ze stellen aan de entingen en zo. Die van mij zijn nl niet geent vlg het verplichte schema.
Anders wil ik het ook wel doen met een paard en wagen van iemand anders, tenzij het een shetty is dan heb ik wel een karretje
enuh kraampje zo wie zo![]()
leuk initiatief!!
O Yes, dat zie ik helemaal zitten. Hebben jullie een paard nodig, of nemen jullie die mee???Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Oh klinkt allemaal heel erg leuk.
Wil wel komen met Anoek hoor. Tegen die tijd is ze wel van Janus bekomen![]()
Marleen
Anouk:Ermelo is ook niet heel centraal(A)Ligt tien minuten rijden vanaf Nijkerk vandaan, misschien verwar je het met Almelo, tenminste dat hoor ik wel vaker als ik vertel dat ik in Ermelo woon.
![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Erg leuk of ik dan met pony's ga komen denk het niet maar dat zien we dan wel...
zou ook best willen hlpen evt met organiseren of fotograaf spelen![]()
@ Senta: Loenen ligt helaas niet zo centraal. De mariahoeve met een te kleine binnenbak is denk ik ook niet erg handig, want je moet je publiek ook nog ergens kwijt. Maar wel bedankt voor het meedenken natuurlijk!
@ inger: ik heb de website bekeken van PTC Barneveld maar vind geen informatie over de manege zelf. Heb je daar een website over?
@ Priscille: ermelo ligt toch nog 23 km buiten amersfoort. Dit kan nét tever zijn. maar we houden de lokatie natuurlijk wel in ons hoofd.
Sandra heb je mijn post gelezen, op pagina 1?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Hoi Marloes.
Nee, had over jouw berichtje blijkbaar heengelezen. Staat genoteerd!
helmaal te gek.![]()
![]()
Wil zeker mee werken aan iets. Wat weet ik nog niet, maar ik kom zeker weten
Bladwijzers