Me 2, waar waar waar?![]()
Me 2, waar waar waar?![]()
Heel gemeen, maar ik denk dat het handiger is om de lokatie pas bekend te maken als alles 100% geregeld is. We hebben nu alleen een offerte liggen en een gesprek gehad. Nog eventjes geduld nog! Midden NL in elk geval
![]()
Oh ik ben ook al zo benieuwd!![]()
Started!
Zijn er Belgen die willen "mee-hossen" naar midden Nederland ?
Of misschien Nederlands Limburgers die we onderweg kunnen oppikken en bij in de auto duwen ?![]()
![]()
Sjonge, je wil al gaan carpoolen terwijl de locatie en de datum nog niet eens compleet geregeld zijn!
Over enthousiasme gesproken!![]()
Joepie, ben heel benieuwd!!
Datums, tsja, als ik het vroeg genoeg weet plan ik hem meteen vrij![]()
Always put the relationship first!
als het maar niet ergens tussen 7 en 16 mei valt dan ben ik op vakantie![]()
Misschien op 2 mei?
Haha, carpool-afspraken, datumvoorkeuren. hoho, de datum horen jullie vanzelf hoor![]()
Kunnen we ook mooi weer bespreken ?
Neehoor, da's niet nodig. Alles is namelijk overdektOorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
(behalve de parkeerplaats
)
Is er ook genoeg ruimte voor paarden die worden meegenomen?
Want dat zullen er wel een heel aantal zijn denk ik zo![]()
Always put the relationship first!
Omdat de NH forumdag een dag is DOOR en VOOR alle forumleden, mag iedereen zijn voorkeur uitspreken over de datum.
Vink alle data aan waarop je nu nog kan, dat helpt ons in de keuze van een goede datum.
Deze data zijn allemaal NA het horsemanship-arrangement in Frankrijk en het pinksterweekend heb ik er al uitgefilterd.
(@San, als ik een zaterdag ertussen gezet heb waarop jij niet kunt, mag jij die wissen uit de lijst hoorik heb mijn verjaardag er namelijk ook niet bijgezet
)
En als deze lokatie doorgaat zijn er genoeg paddocks aanwezig voor een heel stel paarden![]()
Ja zeg, ik wil wel een overdekte parkeerplaats....anders kom ik sowieso niet![]()
![]()
Voorkeursdata ga ik eens even met mijn agenda bespreken![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers