Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 28 van de 28

Topic: Nieuwe boomloze zadels

Re: Nieuwe boomloze zadels

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door inger
    ik heb dutchrijder een mailtje gestuurd ik wacht af....
    t ziet er op zich vanaf het plaatje goed uit. Ben nl op zoek naar een vervangend zadel voor mijn huidige barefoot.
    OIeh nice, wat voor vragen heb je allemaal gesteld ??
    ben igg ook erg benieuwd ?

gr Marjo

o gewoon heel simpel mocht ik evt tot aanschaf overgaan en het blijkt niet te passen of prettig te zitten plaats beugel ophanging etc
    of het dan geruild kon worden.

kreeg snel antwoord binnen een paar uur. Zij hebben een pas service komen dus ter plaatse langs en kan je gewoon passen zoals je ook met een duur zadel zou doen.
    het mailtje gestuurd naar dutchrijder niet naar vitalhorse.
    erg netjes dus.
    nu nog even plannen???

Ohh wat tof,
    heb nu eerst een ander zadel op het oog, wat ik voor weekje ga testen
    dus als dat niet wat is zou ik zoiets nog kunnen overwegen

Ben heel benieuwd inger:P blijf je wel dan ff hier schrijven hihi

als ik ga passen dan schrijf ik hier mijn ervaringen

Mijn pas ervaringen worden verschoven. Het ijslanderzadel schijnt nu uit de roulatie te zijn omdat het nu in een testfase zit??? vlg de site
    ze komen in november weer met een nieuwe lichting zadels. was het berichtje nadat ik een mailtje van hen kreeg of ik nog interesse had.
    geen uitleg gehad hoe dat nu precies zat.....

Okee

nou ben nog steeds benieuwd haha

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik kreeg een mailtje dat de dressuur uit de winkel was gehaald omdat de kwaliteit tegenviel

Ohh haha, dat is weer niet zo positief

ik denk ook niet dat je een super kwaliteit mag verwachten voor dat bedrag.
    al moet ik zeggen de barefoot is ook niet super duur en die van mij is toch zeker al 6 jaar oud, dagelijks in gebruik.
    en iemand gaf pas geleden nog een opmerking dat het zadel er nog erg goed uit zag nadat ze hoorde hoe oud het was.
    Nu het laaste jaar niet zo veel meer in gebruik, zit vaker met een pad of doe grondwerk, maar toch.....zet je even aan het denken na deze opmerking van jouw sandra.....

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Dat een zadel er na 6 jaar nog goed uitziet, vind ik eigenlijk de normaalste zaak van de wereld...
    Ik zou me eens achter de oren krabben als een zadel er na 6 jaar níet goed meer uit zou zien!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Dit was wat ik gemaild kreeg:
    Helaas moet ik je informeren dat Engelse boomloze zadels tot nader orde uit het assortiment zijn gehaald.
    De fabrikant leverde de zadels niet naar de kwaliteitseisen van DutchRider en VitalHorse. Hierdoor zijn wij genoodzaakt deze zadels tijdelijk uit het assortiment te halen. Er wordt op dit moment druk gezocht naar een oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak.

erg net mailtje

snap ik wel Marja, maar of je het mag verwachten van een zo idioot goedkoop zadel als wat ze hier aanbieden???
    Van een zadel zeker boven de 1000 mag je wel verwachten dat het zo ongeveer je hele leven zou mee moeten gaan Alleen je paard gaat dat niet redden kwa vorm
    Maar ja barefoot is nog niet zo heel lang op de markt, thans toen ik het kocht niet, dus ik wist ook niet wat ik ervan kon verwachten op dat moment. En dat voor die prijs. Ik was daarvoor zadel prijzen gewend van 1400 en meer. Zoals bijv een Goertz. Heel fijn zadel maar o zo prijzig.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Of zo'n goedkoop zadel lang mee zal gaan, durf ik ook niet te zeggen. Ik ben bang van niet... Ik ben sowieso bang dat je met zo'n goedkoop zadel te veel inboet aan kwaliteit, wat ten koste van je paard kan gaan...

Een tijdje geleden stond in ik meen de Bit een test van goedkope zadels. Dat ging dan wel om zadels met boom, maar dat maakt op zich niet uit. Daar kwam uit dat er voor die goedkope zadels echt inferieure materialen gebruikt worden, die voor grote problemen bij je paard kunnen zorgen. En dat merk je meestal pas als het te laat is... en dan kun je er een dierenarts, fysiotherapeut, osteopaat, chiropractor of weet ik veel wat bij halen... met alle bijkomende kosten van dien...

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten