Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Topic: Buikdansshow te paard (9 okt, Enschede)

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Buikdansshow te paard (9 okt, Enschede)

Lekker off topic, maarruh dat is fijn....bedacht me dat ik eigenlijk ook heeeeeeeeeel snel weer naar Esther toe wil gaan want die heb ik ook al een eeuwigheid niet gesproken en gezien en voor sommige dingen MOET gewoon tijd gemaakt worden (ach IJsco's met wintervacht in de sneeuw op de foto zetten is ook leuk, dus nu hopen op sneeuw en een mooi winterzonnetje ergens in een weekeind )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ook ik ben inmiddels weer thuis na een spannend avondje in oosterse sferen.
    Shanna was behoorlijk heftig rightbrained toen we, na een poosje wachten, de losrijring in mochten. Ik heb met open mond staan kijken hoe kindertjes van een jaar of 10 rondscheuren op pony's die compleet over de rooie gaan van alle commotie zonder ook maar enig besef te hebben van welk gevaar ze lopen. Jemig!!! Dat ouders daarin mee gaan. Ik snap dat écht niet.

Shanna vloog rondjes om me heen, steigerde zelfs even en was echt heel erg nerveus. Ik kon gelukkig nog wél nadenken, en bedacht: hm, I wonder what Pat will say....? Pat: "Match their energy plus 4 ounces." Ok, dan gaan we dat maar doen.
    Dus vlogen we de bak door in galop, halve spins, steigeren, zijwaarts in galop. Ik was haar behoorlijk aan het opfokken voor mn gevoel. Maar ja... Eenmaal een stuiterbal aan je touwtje hoef je ook echt niet te proberen te gaan irwinslapen. Het duurde voor mn gevoel eeuwen, dat we aan het sjezen waren. Maar feitelijk kwam de zucht en uitgebreid gegaap al na 10 minuten! Een goeie score voor Shanna en mij! Ik had inmiddels zelf ook stoom afgeblazen, dus waren we gezellig saampjes leftbrained voor zover mogelijk gezien de omstandigheden. Het was zo grappig om te zien hoe Eveline en ik anders moeten omgaan met onze rightbrained paarden. eveline stond eindeloos stil terwijl Shaf vastliep, en Shanna vloog als een debiel rond. Uiteindelijk waren beide paarden bijna tegelijk ontspannen.

Maarrr... de show moest nog beginnen en Shanna en ik waren nu al bekaf. En dat was te merken.
    in de showring was Shanna weer een slowmotionshanna. Ik moest behoorlijk zeuren voor een galop, en zijwaarts ging alleen in stap. daarom dus veel dingetjes in stap gedaan, om vooral de lichtheid van de hulpen te benadrukken. De organisatie was bij eef al zwaar impressed van een yoyo online, dus de lat hoefde ik niet zo hoog de leggen. Ik had wel een aardig idee kwa opbouw. van rustig naar steeds heftiger en moeilijker. maar ja, uiteindelijk was de fut er bij Shanna aardig uit en viel de fancy stuff voor mij een beetje tegen. Al zal het publiek dat niet zijn opgevallen.

Na een minuut of 10 durfde ik wel at liberty, Shanna was niet écht gefocusd, maar niet Rightbrained, dus met wat stick to me zouden we ons wel redden. Idd, veel meer lukte ook niet. Geen mooie zijwaarts draf of een achtje met galopwissels. Daarvoor moet ze gewoon toch wat meer opgewonden zijn. Maar achterwaarts aan de staart ging wel bijvoorbeeld heel mooi. En de extreme friendly met echt harde knallen lukte ook prime (dat doet het altijd goed voor zulk publiek).

Pas veel later bedacht ik me wát er nu precies mistte bij de demo: de reactie van het publiek! Op de Nhdag was het heel erg fijn dat het publiek lachte, klapte of joelde als er iets grappigs of leuks gebeurde. Dat geeft je een idee van hoe het eruit ziet, en wat je publiek leuk vindt. het publiek van gisteren was juist gevraagd NIET te klappen, omdat dat de paarden van slag zou maken. Voortaan gaan we dus gewoon in onze tekst aangeven dat enthousiaste reacties vanuit het publiek heel welkom zijn. Ik denk dat Shanna dan ook veel beter had gepresteerd.

maar niettemin, Shanna is een topper hoor. Zelfs onder zulke omstandigheden laat ze me niet in de steek en doet ze wat ze kan! Elke demo is weer een leerzame ervaring!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Tjeetje wat zijn jullie toch iedere keer góed bezig om NH aan de "man" te brengen. Echt ambassadrices zijn jullie! Natuurlijk ook voor EquiSense, maar ondertussen krijgen veel mensen iets te zien wat ze normaal niet zien op een ponyclub/manege. En er is er vast weer meer dan één die jullie hebben geïnspireerd!
    Foto's van mens en paard in buikdans pak? Bij jullie pak kan ik me nog iets voorstellen, maar Shanna of Shaf in tenue??

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Hihi, shaf had blauwe lintjes in manen en staart en Shan was royaal ingesprayed met glitters. Maar verder geen rokje of sluier bij onze paarden hoor, lila

Foto's komen vanavond, ik zit nu in een VIP-tent bij de military (gelukkig geen ongelukken gezien, behalve 1 ruiter die een koprol het water in maakte, hihi)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Super meiden,respect, waar zijn de foto,s,wil zo graag beeld.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

@ Eveline: Wat een contrast, van een NH-demo naar de VIP tent bij een military!

@ Sandra: klinkt toch wel goed hoor, ook al ging het niet zo fancy als je graag had gewilt en waarvan je weet dat Shanna het kan. Jullie waren wel mooi samen zo te horen en dat is het belangrijkste!

Hebben jullie achteraf nog leuke reacties gekregen?

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Zijn er al foto's??

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ja waar blijven de foto,s???
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ja inderdaad, foto's!
    Ik wil jullie wel eens in een buikdansoutfit zien!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik ook

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten