Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 28

Topic: Nieuwe boomloze zadels

Nieuwe boomloze zadels

Ik kreeg een mailtje van een webshop over boomloze zadels
    ik had ze nog nooit gezien dus voor mij zijn ze nieuw
    Mij leek het wel wat maar wil ze wel eerst in echt zien,

wie kent ze en heeft er evt ervaring mee ??

Dit is de website
    En het gaat om de Dutchrider Boomlooszadel
    http://www.vitalhorse.nl/index.php/cPath/59_83

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    35

Re: Nieuwe boomloze zadels

Uhm, nog nooit van gehoord. Maar aangezien de prijs wil ik het eerst nog wel eens zien inderdaad
    Btw, Het dressuur model ziet er wel erg mooi uit.. maar ja daar heb je paardje niets aan(A)
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Haha, nou ik heb wel oren naar die veelzijdigheid, als dat beetje wat is zou dat volgens mij geweldig zijn voor sophie..

wie woont er in de buurt van nieuwleusen haha die kan dan wel ff gaan kijken

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Als ik dit lees bij het IJslanderzadel (waar mijn voorkeur naar uit zou gaan), dan krijg ik zo mijn vraagtekens: "Het zadel heeft meer asymmetrische zit dan een normaal boomloos zadel, dit komt door de leren kussens onder het zadel."

Asymmetrische zit?
    Wat bedoelen ze daar nu mee?
    Wie wil er nu een asymmetrische zit? Je wilt toch recht zitten en links en rechts gelijk???

Verder zou ik ze graag in het echt willen zien om de kwaliteit te beoordelen (vraag me af of het wel goed leer kan zijn, voor deze prijs) en ik zou willen weten hoe de drukverdeling is, en waarmee de kussens opgevuld zijn.

He dat dressuur-zadel lijkt wel heel erg op het zadel wat ik gekocht heb van Janneke (Whoopie) maar daar heb ik verder nooit een merkje op zien staan. Naar die a-symmetrische zit ben ik ook wel benieuwd, het klinkt iig wat vaag.

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

[quote="Marja"]Als ik dit lees bij het IJslanderzadel (waar mijn voorkeur naar uit zou gaan), dan krijg ik zo mijn vraagtekens: "Het zadel heeft meer asymmetrische zit dan een normaal boomloos zadel, dit komt door de leren kussens onder het zadel."

Asymmetrische zit?
    Wat bedoelen ze daar nu mee?
    Wie wil er nu een asymmetrische zit? Je wilt toch recht zitten en ]
    Ook mijn voorkeur zou utigaan naar het ijslander zadel, maar de omschrijving is wel heel vreemd.
    Kan me eigenlijk voor die prijs niet voorstellen dat het goede kwaliteit is, maar goed je weet nooit.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

O ja die site kwam ik laatst ook tegen, heb nog info opgevraagd, realiseer mij nu dat in niets heb terug gehoord...
    Het lijken wel leuke zadels.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid Dorien_Boy's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

hihi wat leuk, een zadel met mijn naam

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
    wie woont er in de buurt van nieuwleusen haha die kan dan wel ff gaan kijken
    Nu weet ik niet meer of ik wel wil vermelden dat tussen Vital Horse en waar ik woon iets van 4 huizen zitten

Ik weet het niet, gezien de prijs en het verhaaltje erbij. Bij de blauwe buren loopt ook een topic hierover trouwens
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Dat zadel wat Wannabe (nienke) nu heeft was ook zo,n goedkoop zadeltje. Natuurlijk merk je dat aan de afwerking, maar ik vondt het toch ok en ik zou er mee gaan rijden, wel zou ik voor een zeer goed pad met inleggers zorgen. Daar zou ik dan extra aandacht aan besteden omdat je niet kunt verwachten dat er een mooie wollen vulling in de kussens zit voor dat geld. Ik zou de zadels wel een willen uitproberen, ga gewoon weer eens een mailtje sturen.

Annelies wat wil je nu eigenlijk zeggen,is mij niet geheel duidelijk. Hebje een link naar het topic op Bokt kan het zo niet vinden.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

hm, klinkt wel interessant als tijdelijke oplossing voor Shanna... Voor de enkele keren dat ik rijd. Zij prefereert mijn (platte) barefoot, boven mn dressuur boomzadel. Dus misschien is dit dan een aardig tussenweg
    Gaat eens overwegen om langs te rijden voor een uitgebreide inspectie en test.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    hm, k]/images/smilies/yup.gif[/img]
    Wat is er met jou thorowgood dan ?

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

[quote="whoopie"]
    Annelies wat wil je nu eigenlijk zeggen,is mij niet geheel duidelijk. Hebje een ]

Dat ik mijn twijfels heb. Ik snap ook niet goed waar die a symmetrische zit nu goed voor is. Hier staat het bokt topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=1174245

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Neem je Shanna mee. Ze zitten tegenover "mijn" weiland dus je kunt zo mijn bak gebruiken
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Dat zadel wat Wannabe (nienke) nu heeft was ook zo,n goedkoop zadeltje. Natuurlijk merk je dat aan de afwerking, maar ik vondt het toch ok en ik zou er mee gaan rijden, wel zou ik voor een zeer goed pad met inleggers zorgen. Daar zou ik dan extra aandacht aan besteden omdat je niet kunt verwachten dat er een mooie wollen vulling in de kussens zit voor dat geld. Ik zou de zadels wel een willen uitproberen, ga gewoon weer eens een mailtje sturen.
    Idd, voor 'af en toe' ritjes is die van mij een prima zadel (met pad met inlages idd) Ik heb er na een jaar geloof ik 3 keer op gereden

Ben ook wel benieuwd naar dit zadel eigenlijk.

ik heb dutchrijder een mailtje gestuurd ik wacht af....
    t ziet er op zich vanaf het plaatje goed uit. Ben nl op zoek naar een vervangend zadel voor mijn huidige barefoot.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten