Hier ook zo..Ik ga nog even 316 dierenartsrekeningen afwachten![]()
Heb daarom ook niet echt haast met bestellen. Het zit er nu toch eigenlijk niet aan. Dát hij op een dag gaat komen dat is zeker, maar deze maand zeker nog niet (de volgende ook niet)
Hier ook zo..Ik ga nog even 316 dierenartsrekeningen afwachten![]()
Heb daarom ook niet echt haast met bestellen. Het zit er nu toch eigenlijk niet aan. Dát hij op een dag gaat komen dat is zeker, maar deze maand zeker nog niet (de volgende ook niet)
@Nienke07: ik wil ook graag de bijpassende teugels erbij, ga je deze ook verkopen?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Jazeker!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
Ik wacht nog rustig af hoor!
Donderdag avond schijnt de Horseware-Ier langs te komenHeb hem maar een bordje (met iets erop) aangeboden bij het drukste gezin van Nederland
[size=99px](Al is het met de drukte niet zo dramatisch meer nu de grote jongens beiden het huis uit zijn...
)[/size]
Hij heeft geen Micklem bij zich.. (dommerdje) geen idee dus wat hij komt doen.. maar ach.. een ier opvisite is altijd gezellig
...
Micklem testmodel is onderweg... small Cob maat, ivm Buurts poezelige koppie.. weet niet of dat voor Luna ook goed is, Nienke?
Gewoon wat flesjes Guinness voeren, dan krijg je de beste inkoopprijs ooit.![]()
Succes donderdag!
Geen verstand van maten (verder nog geen hoofdwaren gekocht...), maar Luna heeft een beetje een arabierenformaatje. Is dat ook poezelig?Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Da's arabierig met neusformaat theekopje
..
Zal wel goed komen met de maat![]()
Hahahahaha Ik moest al om je berichtje lachen in het Donderdag topic maar hou ons op de hoogte he, wat hij komt doen haha!
Groetjes Anouk
O jaaaaaa!!???Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
Heb je nog meer testkandidaten nodig? Een gevoelig paard dat haar mening niet onder stoelen of banken steekt??
En van iemand die al veel geprobeerd heeft, veel ervaring heeft met bitloze hoofdstellen en een onafhankelijk oordeel kan vellen??![]()
veel plezier vandaag enuh geen import guiness geven hoor!!! daar gaan ze van over hun nek![]()
ieren zijn heel gezelli aan tafel hoor, zeg ik uit ervaring
Hier meld zich er nog eenOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
Nienke, wat noem je small Cob?
Op de website staan gewoon pony, klein paard(dit is gewone Cob nam ik aan) en groot paard (full?) zeg maar.
Ben benieuwd naar meer info.
En ook wel hoe de maten vallen, tot nu toe hoor ik dat ze niet klein vallen. Dus zal ik wel pony nodig hebben. Maar small cob klinkt wel goed.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
In de mail noemden ze Pony, Small Cob, Standard Horse, Large Horse.. dus vandaar
Geen Ier gezien trouwens gister....![]()
O, dat is apart. Dan ben ik wel benieuwd hoe small Cob valt.
Dat gaat dan misschien nog wel mooier passen dan ponymaat.
Alleen jammer dat die niet langs is geweest.
Nog even op de website gekeken. Bij de competition staat een maat extra.
Terwijl bij de micklem multibridle dit staatLarge Horse, Standard Horse, Small Horse/Cob, Pony
Wel interessant dat er dus nog een maat is, al denk ik dat die nog wel veel naar Cobmaat neigt zoals ik dit lees.P, SH & LH
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Bladwijzers