De Playday in Westmalle is een succes geworden.
Nieuwe, leuke, zeer enthousiaste mensen die met Parelli bezig zijn, leren kennen, allemaal level 2 - level 3 studenten!
Liesbet, Kim en Jarno hebben een leerrijke demo gegeven en het publiek was zeer interactief! En dan daarna het kleine toernooitje was prachtig!!! Een pluim voor Inge Van Sande en haar zoontjeTibhau...
En Chantal, dat is de enthousiaste deelneemster die ik ooit tegengekomen ben.
Van deze mensen gaan we nog wel iets horen, denk ik.
Ik heb geen enkele foto, dus Jarno, Liesbet, Kim, Inge, Chantal ..... laat ze maar komen!!!!
Er komt wel een filmpje aan, maar dat duurt toch zo lang hé, dat uploaden ...

.
, dus Jarno, Liesbet, Kim, Inge, Chantal ..... laat ze maar komen!!!!
Antwoord met Citaat
om Amir en mij 's morgens op te halen, als echte vrouwen reden we (met GPS) naar de Eurostock want daarnaast was de wei
. Dus zoals echte vrouwen de auto met trailer op de parking van de Eurostock en paardje afgeladen.
). Dus beloond en afgestapt.
. Dus toen de auto op straat aankwam een enorme verbrande geur. Toch vertrokken maar Kim en ik met een bang hartje, toch beslist om niet op de auto-strade te gaan met die auto, Amir uitgeladen en een hulplijn gebeld (in het echt duurde dit natuurlijk langer) Ann en Jan waren zo goed om mij met trailer en Amir te komen halen
maar het had niet mogen gebeuren.....
Wie is dat??

) kreeg hij de tijd om alles te verkennen en veel met zijn ogen te stelen en kreeg hij ook genoeg steun waar nodig. Bedankt Inge voor de organisatie en Kim, Liesbet en Jarno om jullie kennis te delen en toffe hints te geven.
.
.
Bladwijzers