Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: Playday Westmalle: Een succes!

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Playday Westmalle: Een succes!

De Playday in Westmalle is een succes geworden.

Nieuwe, leuke, zeer enthousiaste mensen die met Parelli bezig zijn, leren kennen, allemaal level 2 - level 3 studenten!

Liesbet, Kim en Jarno hebben een leerrijke demo gegeven en het publiek was zeer interactief! En dan daarna het kleine toernooitje was prachtig!!! Een pluim voor Inge Van Sande en haar zoontjeTibhau...

En Chantal, dat is de enthousiaste deelneemster die ik ooit tegengekomen ben .

Van deze mensen gaan we nog wel iets horen, denk ik.

Ik heb geen enkele foto , dus Jarno, Liesbet, Kim, Inge, Chantal ..... laat ze maar komen!!!!
    Er komt wel een filmpje aan, maar dat duurt toch zo lang hé, dat uploaden ...
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Re: Playday Westmalle: Een succes!

Het filmpje : Parcours van het toernooi met Raissa :

https://www.youtube.com/watch?v=ylT1G_JO8PU[/video]

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Even een verslag van mijn dag , en een paar foto's...

Kim was zo goed om Amir en mij 's morgens op te halen, als echte vrouwen reden we (met GPS) naar de Eurostock want daarnaast was de wei . Dus zoals echte vrouwen de auto met trailer op de parking van de Eurostock en paardje afgeladen.

Kim mocht haar trailer op de wei parkeren (dit is info voor later).

We kwamen aan op en wei, waarin verschillende obstacles stonden en die verdeeld was in een rijdend gedeelte, grondwerk gedeelte groot en grondwerk gedeelte klein.
    Met Amir op verkenning, en natuurlijk vond hij alles goed .
    Jarno kwam er ook aan met een vriendin die ook net met Parelli was begonnen. De deelnemers kwamen één voor één aan, niet iedereen had zijn eigen paardje bij dus er werden paardjes van Dirk en Sonja geleend om mee te spelen.

Er waren twee roundpennen voorzien, en daar heb ik gebruik van gemaakt, eerst gewoon spelen en daarna de grote bal van Parelli geïntroduceerd bij Amir, met behulp van klickeren een enthousiaste Amir die achter de bal ging.
    Waterhindernis geprobeerd maar Amir en ik vonden die toch net te stijl voor ons kunnen.
    Blocken in allerlei vormen, kegels, carwash (een heel aparte), poortje, kortom alles wat een Parelli-hartje verlangd.

Op de middag hebben we dan wat uitleg gegeven over de seven games (Jarno, Kim en ik), de horsenality's toegelicht met behulp van onze voorbeeld-paardjes, en Jarno heeft de link gelegd tussen grondwerk en rijden.

Namiddag was dan het rijdend gedeelte, eerst wat tussen de obstacles rondgereden (overwinning voor mezelf) en dan naar de rijpiste voor een galopje, en jihaaa ik kreeg een links EN een rechtse galop (en Kim heeft het gezien ). Dus beloond en afgestapt.

Tijd voor het tournamentje, ik mocht voordoen hoe het moest, Amir was voorbeeldig, en de sideways over het balkje is ons nog noooit zo goed gelukt .

We (Jarno, Kim en ik) mochten dan de deelnemers beoordelen op techniek en Savvy en tips geven voor de toekomst. Ik moet zeggen ik stond versteld van het niveau van de deelnemers, (bijna) alles ging goed, sommige misten nog een stukje uit de 'nieuwe gegevens' maar alle Savvy was duidelijk aanwezig bij de deelnemers....

Kortom zeker voor herhaling vatbaar, want je leert nieuwe (Parelli) mensen kennen en je leert veel bij !!!

Toen was het tijd om afscheid te nemen, de trailer kon niet gedraaid worden dus moest Kim de trailer door de pad achteruit stoten, tja en wij vrouwen weten dus blijkbaar niet dat dat niet iets is voor een gewone auto met standaard achteruit vetesse . Dus toen de auto op straat aankwam een enorme verbrande geur. Toch vertrokken maar Kim en ik met een bang hartje, toch beslist om niet op de auto-strade te gaan met die auto, Amir uitgeladen en een hulplijn gebeld (in het echt duurde dit natuurlijk langer) Ann en Jan waren zo goed om mij met trailer en Amir te komen halen , Kim achter ons aan gereden naar Geel, en vanuit Geel naar huis. Het idee om de trailer leeg mee te nemen toch maar niet gedaan, en Jan heeft hem dan nog bij Kim thuis gaan afzetten.

Het was een super-dag met een einde in mineur, al een geluk enkel schade aan auto (en (bij ons) geen paard of mens) en we zijn weer veel wijzer geworden maar het had niet mogen gebeuren.....

Foto's vinden jullie hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=8BMA8RPT

Op het einde vroeg ik nog aan Jarno wat ik moet verbeteren (tja ik had het parcour ook afgelegd) en ik kreeg me daar een mega compliment , Jarno nen dikke kus en bedankt .
    "Dromen komen uit..."

Zag er een leuk parcours uit! Die foto van Amir en Liesbet op het blok is mooooi!! En die Palomino Wie is dat??
    Don't dream your life, live your dream!

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Ik vond het ook een zeer geslaagde playday. Goed georganiseerd, goede sfeer, veel savvy,.. Ik heb me geen second verveelt

De vrouw die met me mee was, was ook onder de indruk van het gebeuren (ze zit nog in de normal/natural fase) Ze is nu al 2 dagen intensief grondwerk aan het doen (van geïnspireerd gesproken).

Een dikke pluim voor iedereen die er was, en voor Inge voor het organiseren! Ik kijk al uit naar de volgende!
    Horses and Live, It's all the same to me...

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Hi Hi ... het werkt, we krijgen andere mensen aan het spelen ... .

Forumlid Ulex's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009

Wow, Inge. Bedankt voor het compliment
    Het was de eerste keer dat ik zoiets meedeed en het is me 200% meegevallen!
    De sfeer was inderdaad erg leuk en ontspannen en ik voelde me als nieuwkomer heel goed ontvangen.
    Het was voor ons een erg leuke verassing dat Tibo (nog net geen 12j) de kans kreeg om ook mee te doen.
    Als een echte LBI (net zoals zijn mama en onze Ulex ) kreeg hij de tijd om alles te verkennen en veel met zijn ogen te stelen en kreeg hij ook genoeg steun waar nodig. Bedankt Inge voor de organisatie en Kim, Liesbet en Jarno om jullie kennis te delen en toffe hints te geven.
    Jarno: ik vergeet het nooit meer hoor! doorzetten, doorzetten en nog eens doorzetten. It takes the time it takes, of hoe zegt de grote PP dit?
    Het ging een doorbraak zijn beloofde je, en inderdaad ging hij tijdens het wedstrijdje tot ieders grote verbazing nagenoeg onmiddellijk op het blok!!!
    En onze Tibo heeft zijn doel in het paardrijden gevonden.
    Het was zo'n mooi moment als hij later in de auto, uit het niets, zei "Ik vond vandaag enorm tof!!!"

De foto's volgen zeker nog maar ik moet eerst een beetje bestuderen hoe ik dat moet aanpakken...
    ik ben echt geen krak in zo'n zaken
    The greatness of a nation and its moral progress, can be judjed by the way its animals are treated - Mohatma Ghandi

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

ik ben echt geen krak in zo'n zaken
    Niet erg, we hebben hier allemaal veel moeten bijleren hoor, niet alleen Parelli vraagt doorzettingsvermogen .
    "Dromen komen uit..."

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Hey Inge, zet ze ergens op 'Mijn Album' op internet ofzo, zoals Liesbet gedaan heeft en dan de link (http:// ...) hier zetten. Je kan ook een nieuwe topic openen bij ITP ... hier op forum en dan de link hier zetten.

Niet gaan zoeken om de foto's hier direct te plaatsen want dat lukt hier niet meer . (ik weet ook niet hoe dat komt?!?!?)

Forumlid Ulex's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009

Hieronder dus een eerste poging:

htpp://www.mijnalbum.nl/Album=GYLG3WZL

Vooral veel foto's van Tibo, maar ja mijn ouders hebben de foto's genomen he!
    The greatness of a nation and its moral progress, can be judjed by the way its animals are treated - Mohatma Ghandi

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Heb je het goed ingetikt? Want de pagina bestaat niet ...

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Zou het dit kunnen zijn:

http://www.mijnalbum.nl/Album-GYLG3WZL- ... verig.html

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Heel leuke foto's , je ziet dat Tibo zich ongelooflijk amuseert!!!!!

Forumlid bliz84's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2009
    Leeftijd
    41

hey,
    Ik heb ontzettend genoten van de playday. Was allemaal heel leerzaam.
    Ik heb ook nog allemaal foto's zal ze van de week is uit zoeken. En dan plaats ik ze er bij.

Deze dag heeft me nog meer gemotiveerd. Wil nu heel graag me level 1 en 2 gaan halen.
    (de rest van de levels ook) Ga ook sparen voor een camera. Zodat ik ook filmpjes kan maken van zo een dag
    groetjes chantal

Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Ah Chantal .... de meest enthoustiaste deelneemster van de Playday!!!!! Ben blij dat jullie (en Arnaud) er waren zondag. We gaan mekaar zeker nog tegenkomen!!

Welkom hier en we zijn natuurlijk heel benieuwd naar de foto's ... .

Zeg, vergeet je zeker niet voor te stellen in het eerste topic hé!!! We willen namelijk allemaal weten wie je bent en wat je juist doet . Het wordt echt wel gevraagd van nieuwe mensen hier op het forum!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten