dat is best..Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
![]()
dat is best..Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
![]()
Ik ben er ook!!
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Ja, ik ben ook van de partij.
Kan je voor die 15,- mooi een MZM Geestig Petje kopen!Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
![]()
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Wij zouden heengaan en een lezing geven en een standje hebben. Dit weekend zouden we de boel voorbereiden, maar het kwam er niet helemaal van, iets met een brandend bosje in Schoorl hield ons tot nu zo ongeveer het hele weekend bezig.![]()
Dus ik heb ons maar afgemeld, we krijgen het niet meer rond.
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Zoals het er nu uit ziet blijft Rebekka lekker thuis bij papa. Ze kan momenteel niet zo heel goed tegen drukte en reizen.
Och, jammer.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Started!
ja tuurlijk ben ik ook weer van de partij met een standje.
Nu had ik hele leuke thermometers gemaakt voor een ludieke actie tijdens de NH dag. Ze gaan zo giga hard dat ik er nog maar 2 over heb voor de dag zelfdat had ik niet zo ingeschat, ze worden kennelijk wel heel erg leuk gevonden.
Het wordt nog meer knutselen komende maanden, wel fijn dat het zo gewaardeerd wordt hihi
Ik heb ook nog een sidepull te koop.
Deze mag voor 50 euro weg!
Ik gok zo dat ik ook wel kom aanwaaien, ik weet alleen nog niet hoe en wat of met wie![]()
Komen er ook nog mensen op zaterdag-avond? Ik heb dan geen standje hoor, maar ben anders in m'n eentje bij de seminar...
Oh ik heb een witte stick te koop een basic ik wil hem evt meenemen naar de nhdag
oh en ik ben zondag denk ik vooral te vinden in de stand hihimag weer verkoper spelen
![]()
Maaike en ik zijn er ook Eef![]()
Ben heel benieuwd naar de discussie! Zou leuk zijn wanneer er meer forummers naar 't seminar komen!
Ah, gelukkig! Leuk dat jullie er ook zijn![]()
Zoek je nog een slaapplaats callippo? Je bent hier welkom hoor! Ik weet nog niet of ik naar de seminar ga, moet waarschijnlijk werken. Maar je kan sowieso blijven slapen als je wil natuurlijk!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Bladwijzers