Ik ga zeker heen (zondags dan he)
ik wil evt onderweg wel iemand oppikken op de weg naar arhmen toe ?
ik kom vanuit enschede
Ik ga zeker heen (zondags dan he)
ik wil evt onderweg wel iemand oppikken op de weg naar arhmen toe ?
ik kom vanuit enschede
Ja natuurlijk gaan we! Leuke demo's en m'n eigen NHdingetjes aanschaffen! Whohoo!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik gaMaar ik zoek nog iemand om mee te carpoolen (ik woon in hoofddorp, maar kan ook wel even naar schiphol, a'dam centraal of leiden ofzo als dat makkelijker is)..
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik ga zeker! Gezellig om dan wat kampgangers te ontmoeten![]()
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik ben er ook, kom met een vriendin mee. Zei is er nog nooit geweest, en ze vond het wel een leuk idee samen te gaan.
Zie ik jouw eindelijk ook weer eens marjo![]()
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Ik ben als goed is ook van de partij, moet alleen ff kijken hoe ik kom.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik kom ook weer!! Heb er mega zin in!!! helaas komt kwa financien de NHdag altijd te vroeg voor mij dus mega inkopen zullen er niet zijn.
Ik ga dit jaar waarschijnlijk weer niet.....vorig jaar was Essie ziek en dit jaar merk ik dat mijn lijf op dit moment behoefte heeft aan rustige zondagjes...in huis rommelen, boekje lezen dat soort dingen of juist lekker in mijn uppie op pad met camera om mijn kop te legen. Ik denk dus dat het een van die 2 dingen gaat worden volgende week. Maar ik ben wel heeeeeeeeeeel benieuwd naar de verhalen en foto's![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
ik ben er natuurlijk, saampjes met Shanna. Wel komen kijken he, van kwart over 3 tot kwart voor 4!
ik ben er zeker weten bijOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Onze auto zit ook vol met; Elianne, Murielle en Evelien (liene). Hasse komt natuurlijk ook mee.
Sandra; komt Rebekka ook?
Started!
Ik ga ook! Heb met opgegeven voor TTouch en Centered Riding, heb er zin in!
Today is a perfect day to start living your dreams!
owja ik heb eventueel nog witte touwteugels die ik kwijt wil. Zijn wel korte dus voor ponies. Ik had ze voor diesel maar die nek is gegroeit denk ik![]()
voor 15 euro over te nemen!
Toevallig van Equiplay? Best quality? Met clipjes?Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
Started!
ehm ehm ehm..van equiplay met clips ja..best quality weet ik niet? Tzijn van die witte met een klein blauw stipje!
Bladwijzers