Volgens mij om kwart over drie.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Volgens mij om kwart over drie.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Started!
oe! Bea.. wat goed dat ik jou 'zie' *holt naar kamer en legt pakketje bij de rest van de zooi dat mee moet*![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oh en goed dat ik jou zie!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Toevallig vandaag een doosje aangekomen?
Started!
Jjaaah, kim komt ook, net als allemaal andere leuke mensen! Gezellig, ik heb er zin in! Kom ff cake eten bij de stand![]()
Jaa ik hoef morgen waarschijnlijk niet te werken dus ik gok maar gewoon dat ik vrij heb en stap morgen in de auto![]()
Ik ben te herkennen aan gympies met felroze stuk, en aan een minder blij kijkend vriendje, want die mag morgen alle spullen betalen![]()
En ik heb er VET zin in![]()
Oh nee! Niet van ons, we waren gister zooo moe, geen cake gebakken. Sorry...Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Edit; Heeft connecties... gaat effe wat proberen te regelen...
Started!
Ben net terug van de NH dag, ik vond het erg leuk en leerzaam!![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
IK vond het ook erg geslaagd!
<!-- l -->viewtopic.php?f=30&t=19558<!-- l --> mijn profiel
Ja, het was gaaf!!!! Veel inspiratie opgedaan. Ik vond de equisense demonstratie ook weer erg mooi, en motiverend.
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
De nh dag was heeel erg gaaf![]()
ben dood op overigens haha vandaag tot 2 uur geloof ik naar school. en daarna uitpakken van alle equiplay materiaal
Nou Het was een superdag, helaas tijdens de laatste demonstratie moest ik naar huis om de bus te halen.
Volgend jaar ben ik weer van de partij.
Ben ook s'avonds gelijk nog naar m'n Knollie gereden om ff kort wat uit te proberen met me nieuwe spulletjes, en ja het halster past, had iets ruimer nog gekund, maar voor nu is het goed. Ze heeft gewoon echt een mega hoofd![]()
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Oh Marjo! Nog sorry dat ik je niet even begroet heb, kwam een beetje doordat jij 't druk had toen ik je zag, en ik dacht dan later nog even langs te gaan. Maar ja....
Geldt trouwens ook voor iedereen die ik niet heb herkend.![]()
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
Bladwijzers