Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 63

Topic: Horsemanship vakantie in Frankrijk!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Re: Horsemanship vakantie in Frankrijk!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Oh shit, wat een dilemma word dat nu!
    Net mijn zadel verkocht en nu moet ik toch een nieuw zadel, maar dit...... Dit is ook zoooooo gaaaaaaaf

Even voor mijzelf, hoe is bij jullie de temperatuur eind aug./begin sept? En zijn er dan veel irriterende beestjes? Fenna houd niet van warmte en beestjes, best zonde van zo'n vakantie als er van beiden veel is. Dan zou de eerste optie beter zijn, maar das voor mezelf dan weer redelijk snel.

Ik denk dat ik mijn mooiste jurk maar verkoop....
    We hebben hier best nog wat zadels liggen die eventueel zouden kunnen passen. En anders rijd je toch met bbp, dat doe ik ook veel.

Ik heb hier niet zo veel irritante beestjes gezien de afgelopen tijd. In maart trouwens ook niet.
    Maar ik bedoel niet alleen voor die week he, ik wil nu voor altijd (eindelijk eens) een goed zadel, hoeft alleen nog een mailtje voor de deur uit. Maar dit wil ik ook zo graag dus dat mailtje is er nog steeds niet ....
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Ja schat, sorry, beetje laat van begrip. Toen ik op Bevestig duwde dacht ik, oh wacht, hier klopt iets niet. Ik gun je alles dus zal geen voorkeur uitspreken. Los van alles kijk ik wel erg naar uit je weer te zien.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Dan ga ik ook maar gewoon voor alles (zien we elkaar ook gelijk, 3 vliegen in 1 klap)
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

30 april t/m 9 mei 2010
    Dju geen vakantie in België (voor de scholen) ik wacht op de datums van augustus/september.
    "Dromen komen uit..."

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Die meivakantie valt wel precies perfect zo, moet voor mij haalbaar zijn.
    Het lijkt me heerlijk die kant op te komen.

Ik ben wel heel benieuwd naar de kosten van het nieuwe arrangement?

Damn, dat word dan wel zuinig aan doen t/m april
    Always put the relationship first!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rebbel
    Die meivakantie valt wel precies perfect zo, moet voor mij haalbaar zijn.
    Het lijkt me heerlijk die kant op te komen.

Ik ben wel heel benieuwd naar de kosten van het nieuwe arrangement?

Damn, dat word dan wel zuinig aan doen t/m april
    Het wordt wellicht iets duurder maar veel zal het niet zijn. We zijn bezig met de laatste onderhandelingen met de transporteur. Ik denk dat het nog een paar dagen duurt en dan is het rond.

Lia, je hebt geen idee hoe blij ik zal zijn als jij hier bent.
    www.innerfeeling.nl

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Ik zou het ook wel zien zitten. Het spijtige is dat ik met een eigen zaak zit. Misschien een weekje jaarlijks verlof

Beste mensen,

De gezondheidsverklaring is 10 dagen geldig. Op jullie verzoek hebben we dan ook een nieuw arrangement samengesteld. Dus in plaats van een week, is het nu een aanbod voor 10 dagen.

Liefs
    Anna en Roos
    www.innerfeeling.nl

[size=99px]Horsemanship vakantie in Frankrijk[/size]

Wie wil er op Parelli vakantie met zijn paard op één van de mooiste plekjes in Frankrijk?

Wij hebben een arrangement bedacht wat er als volgt uit ziet.

Transport paarden
    Om de reis voor de paarden zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, wil de transporteur graag 's-nachts rijden. Het heeft de absolute voorkeur de paarden aan te leveren bij de transporteur in Harderwijk. Voor de mensen die wat zuidelijker wonen, kunnen paarden ook aangeleverd worden in Brussel. De paarden dienen ingeent te zijn tegen tetanus en influenza. De transporteur kan per paard mee nemen: zadel, hoofdstel, poetskist, en één koffer. Graag alles voorzien van een naam label. De paspoorten van de paarden neemt de chauffeur mee. De paarden mogen geen beenbeschermers om.

Transport mensen
    Dit is aan jullie zelf om te regelen. Vanaf Apeldoorn is het ongeveer 800 km. Het lijkt ons handig als jullie samen reizen. Als iemand met de trein wil komen, dan graag een trein reis regelen tot Saint Aignan Noyers (41). Reizen met de TGV is uitstekend te doen. De snelste verbinding brengt je van Amsterdam naar Saint Aignan Noyers in 6.15 uur. Overstappen in Parijs. Des te sneller je je kaartje boekt voor de TGV, des te goedkoper is de reis. Roos of Anna kunnen helpen met een trein kaartje te regelen als nodig.

Transport heen weg – donderdag 29 april – aanlevering Harderwijk - 20.00 – 21.00
    De paarden dienen allemaal over een gezondsheidsverklaring en een paspoort te beschikken. Je kunt je paard op de dag van vertrek zelf laten keuren door de VWA arts. Kijk hier voor je dichtsbijzijnde kantoor. Je kunt contact opnemen voor het maken van een afspraak. Kosten voor deze keuring zijn plus minus 55 euro per paard, te voldoen door de eigenaar zelf. De vrachtwagen vertrekt om 22:00 uur. Aankomst Brussel, indien nodig, rond 00.30 uur. Aankomst Nouans les Fontaines 08:00 uur. Indien de paarden er eerder zijn dan de eigenaren, worden de paarden gelost en één en al savvy in een paddock of desgewenst in een stal gezet door Anna en Roos. De trailers kunnen in Harderwijk blijven staan. Voor Brussel zijn we dit nog aan het regelen.

Transport terug weg – zaterdag 8 mei – vertrek Nouans les Fontaines – 16.00
    De vrachtwagen vertrekt om 16.00 uur vanuit Nouans les Fontaines. Ook op de terug weg is het mogelijk een tussen stop te maken in Brussel. Verwachte aankomst in Harderwijk tussen 02.00 en 03.00 s'nachts. De transporteur heeft ons aangeboden de paarden diezelfde nacht in een box op het bedrijf te stallen. Paarden kunnen direct of de volgende ochtend opgehaald worden in Harderwijk. De transporteur heeft duidelijk aangegeven de paarden zelf te lossen voor de veiligheid.

Parelli lessen
    De lessen worden gegeven door Marie Claire de Selliers en Anna de Winter.
    Vrijdag Aankomst & orientatie paarden en mensen
    Zaterdag t/m vrijdag Horsemanship dagen
    Zaterdag Vertrek paarden en mensen

De horsemanship dagen zien er als volgt uit.
    09.00 - 12.30 Parelli les
    13.00 - 15.00 Warme lunch & rust
    15.00 – vrije invulling met of zonder paard. Tot 18.00 uur mogelijkheid tot vragen stellen.
    19.00 - broodmaaltijd

Parelli Audities
    Gezien de faciliteiten, is het mogelijk hier je auditie op te nemen voor een van de savvy's. Wij kunnen filmen en je helpen met de papieren, een muziekje, youtube en alles wat je nodig hebt voor je auditie.

Huisvesting paarden
    De paarden staan 24 uur per dag buiten, tenzij je je paard op stal wilt (dan zelf uitmesten). We proberen groepjes te vormen voor de tijdelijke paarden. Als het nodig is, kan je paard natuurlijk ook alleen staan.

Eten en drinken
    Je kunt hier drie keer per dag eten. In de ochtend en de avond eten we brood of salade, tussen de middag eten we warm. Het klaar maken van maaltijden is een gezamenlijke aangelegenheid, gelijk aan het netjes houden van het huis en de keuken.

Overnachtingen
    Je kunt hier slapen op ruime meer persoons kamers met aangrenzende badkamers. Handdoeken, deken, lakens ed zijn hier allemaal beschikbaar. We hebben hier standaard kussens. Wil je je eigen kussen mee nemen, dan kan dat natuurlijk – kost je nix extra .

De centjes
    Wij bieden dit mooie arrangement aan voor 1450 euro all in. Minimum aantal deelnemers voor deze prijs is 7. Maximum aantal is 9. Bij 6 deelnemers komt er per persoon 75 euro bij. Bij aanmelding voor deze fantastische vakantie, krijg je per mail een bevestiging, inclusief algemene voorwaarden en betalingscondities. Voor aanmelden, pb naar Roos, Anna, of mail naar contact@harasplessis.com.
    www.innerfeeling.nl

Klinkt helemaal fijn, goed over nagedacht!

Hoe oud mag de tetanus en influenza enting zijn?
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Wat een prachtig arrangement zo!
    Ik ga nog eens een keer hard mijn hoofd breken of ik het Reb aan wil doen, of ik het fysiek gezien red (weekend Enschede viel een stuk zwaarder dan verwacht) en of de centjes het aankunnen, gezien dat rijbewijs ook ooit eens moet komen

U hoort nog van mij
    Always put the relationship first!

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Besloten om niet te gaan, teveel gedoe voor een relatief korte tijd. Mischien eerst maar eens een weekje in Twente of zo.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Besloten om niet te gaan, teveel gedoe voor een relatief korte tijd. Mischien eerst maar eens een weekje in Twente of zo.
    Dat snap ik. Het punt is, hoe langer het gaat duren, des te duurder het wordt en dan is het voor mensen ook niet meer te doen.
    www.innerfeeling.nl

Goedemorgen,

Ik heb al een aantal enthousiaste reacties gehad van mensen. Hier hebben we er erg zin in. Ik moet over een paar dagen naar Birmingham . Als ik terug kom, ga ik me actief bezig houden met de organisatie van deze leuke vakantie!

Liefs
    Roos
    www.innerfeeling.nl

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Voor mij is de periode moeilijk, maar het lijkt me een zeeeeeer aanlokkelijk voorstel. Ik veronderstel dat jullie dit nog wel eens gaan organiseren, dus ik blijf jullie volgen!
    "Dromen komen uit..."

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten