Daar hebben wij ook al aan gedacht. We zullen ook een arrangement bedenken waarbij je 1 week intensief lest en 1 week relax hier bent. U hoort van ons.![]()
Daar hebben wij ook al aan gedacht. We zullen ook een arrangement bedenken waarbij je 1 week intensief lest en 1 week relax hier bent. U hoort van ons.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Sjonge.. het wordt steeds aantrekkelijker!Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
Bedankt voor de link Monique, wat een extra gedoe nog vooral ook wanneer je langer blijft.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Jeetje, dat is inderdaad nog een heel gedoe zeg, voor een klein poosje buitenland!
Ik wacht het alternatieve arrangement ook nog even rustig af dan![]()
Always put the relationship first!
Hmmm very interesting... please snel data noemen, anders zit ik al vol, en dit k]/images/smilies/oke_dan!.jpg[/img]!!!!!!!!!!Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
May the horse be with you!
Eind deze week zullen we met data en meer details komen. Stay tuned!![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Will do!!
May the horse be with you!
Hoi fijne mensen,
Gezien het feit dat een gezondheidsverklaring 10 dagen geldig blijft, bedankt Monique, gaan we een nieuw aanbod maken waarin de heen en terug reis binnen die 10 dagen blijft.
In tussen zijn we aan het communiceren met de vervoerders over de beste deal, wat inhoud paarden comfort en financien.
De eerste Fijne Frankrijk Parelli Vakantie staat gepland voor 30 april t/m 9 mei 2010. Wegens Beatrixie-dag kan het zijn dat het een dagje eerder wordt. Die detais maken we zo snel mogelijk bekend!
Liefs uit Frankrijk
Roos & Anna
ps ook eind augustus / begin september komt er zo een vakantie!
hmm dat is precies in mijn mei-vakantie.... ik moet de 10e dan weer lesgeven... maar dat zal toch wel te doen zijn...
hoeveel plaatsen zijn er?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ja, dat is te doen, dat regelen we. We hebben precies de vakantie uitgezocht zodat o.a. jij ook kan komen.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
*gaat beginnen met sparen*
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Hm, de meivakantie gaat niet lukken voor mij. Ben bang dat de overige gezinsleden dat niet toestaan.Maar eind augustus-begin september klinkt wel aantrekkelijk. Kan ik ook wat langer sparen...
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Oh shit, wat een dilemma word dat nu!
Net mijn zadel verkocht en nu moet ik toch een nieuw zadel, maar dit...... Dit is ook zoooooo gaaaaaaaf![]()
Even voor mijzelf, hoe is bij jullie de temperatuur eind aug./begin sept? En zijn er dan veel irriterende beestjes? Fenna houd niet van warmte en beestjes, best zonde van zo'n vakantie als er van beiden veel is. Dan zou de eerste optie beter zijn, maar das voor mezelf dan weer redelijk snel.
Ik denk dat ik mijn mooiste jurk maar verkoop....
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
We hebben hier best nog wat zadels liggen die eventueel zouden kunnen passen. En anders rijd je toch met bbp, dat doe ik ook veel.Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Ik heb hier niet zo veel irritante beestjes gezien de afgelopen tijd. In maart trouwens ook niet.
Heb net op Mappy gekeken: ik zit maar 235km bij jullie vandaan! 3 uurtjes rijden (zonder trailer). Zou toch te doen moeten zijn om eens een dagje uit te regelen en bij jullie aan te komen, als dat mag. Misschien niet persé tijdens zo'n vakantieweek, hoewel dat ook wel weer leuk zou zijn om een heleboel NLse NHers te ontmoeten. Ik ga eens kijken wat er te regelen is en of manlief wel of niet mee wil.![]()
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Bladwijzers