Als ik Vitesse op de cirkel heb gaat het eigenlijk altijd zo:
Yoyo, Send en gaan met die banaan.. Vitesse houd van lopen en vooral nu ze zo'n goede conditie heeft loop ze dan ook makkelijk 20 rondjes zonder verveeld te worden..Helemaal super natuurlijk en besloot om hier gebruik van te maken.. ik begon te gaan voor een slag in de lijn die over de grond sleepte.. Dit ging na een aantal rondjes erg goed. Alleen als ze achter me vandaan komt komt ze netjes dichtbij met een slag in de lijn, als ze voor me is houd ze dit ook vast alleen als ze me dan weer moet passeren(om vervolgens achter me rug om te gaan) wijkt me uit en loopt ze tot het einde van mijn lijn om vervolgens achter me weer een slag in me lijn te geven.
Ik begon hier van de week ineens een patroon in te zien, ik dacht toen aan dat Sandra ergens schreef over het inknikken van heup om de ene of andere kant te openen. Dit pas ik nu toe maar toch blijft ze het houden.
ps. Ze doet het zowel links als rechtsom..
Wie herkent dit "probleempje" of weet er een leuke filosofie achter met misschien wel een oplossing?
Groetjes Anouk
ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd en anders zal ik vragen of iemand even kan filmen zondag.![]()
Bladwijzers