Oeps, ik had augustus voor m'n neus![]()
19/20 en 26/27 september dus![]()
Oeps, ik had augustus voor m'n neus![]()
19/20 en 26/27 september dus![]()
Als Anoek het geregeld krijgt wil ik echt wel komen met Whoopie , moet dan nog wel wat dingen regelen ,oppas voor de hond, want Huib is dan natuurlijk ook net op stap.
Als ik tenminste weer een tent mee mag nemen( moet ik wel een wat grotere tent regelen zodatik gewoon rechtop kan staan), want op zolder slapen is voor mij niet zo,n goed idee.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik kan (volgens mij) beide weekenden, maar het lukt mij alleen een maandag vrij te nemen, vrijdags kan ik niet meer weg ivm ontslag van collega![]()
Always put the relationship first!
Herfstvakantie is van 13 tom 17 oktober in het zuiden, in het noorden zeker een week later?
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Mij zou 19-20 het beste uitkomen..Ik het proberen te regelen voor Whoopie. En anders kan je altijd nog gewoon zo meerijden als je denk dat het teveel word voor jezelf en whoopie om whoopie mee te nemen!
ik ga morgen even me pa vragen, Janneke hoeveel schat je dat Whoopie weegt? Ze is nog een pony toch? Dan kan mijn moeders auto het miss wel trekken..
Al met al, ik ga er alles aan doen om er bij te zijn!
Groetjes Anouk
Op zich kan ik beide weekenden. Wel voorkeur voor de 2e. En dan het liefst met de vrijdag erbij ipv de maandag, dan is oppas voor hondjelief ook meteen geregeld!
Surrender to fun!
ik heb mijn vader gebeld en die heeft het liefste 18/19/20 sept of 25/26/27 sept.
Het is voor hem lastig om mij op zaterdagochtend te brengen dus.
En kan hij mijn trailer daar laten staan eveline?
Groetjes Anouk![]()
Als het za/zo/ma wordt, mag je ook op vrijdagmiddag/avond al komen hoor
Trailers kunnen op het erf of in de wei, plek zat!
@Janneke: is traplopen een probleem? De zolder hier is namelijk geen ouderwetse hooizolder, maar een nieuwe schuur waar nooit hooi in gelegen heeft. Ook staan er straks 3 (of meer) ECHTE bedden met matras, dus het wordt helemaal luxeNu alleen die hanen nog de kop omdraaien
![]()
Anoek ik heb Whoopie vandaag nog gemeten mbt gewicht (meetlint) ze 540 kg of zoiets zijn, maar dat kan echt niet kloppenik schat haar op een goede 450 kg,ik ga haar nog even opmeten volgens een andere methode, en vanaf gisteren is ze op dieet
.
Op vrijdagavond al die kant opgaan, heeft mijn voorkeur ook.
Mijn voorkeur gaat uit naar 18/19/20 sept, dan is het voor mij makkelijker ivm de hond dan is Huib nml thuis, hij wil ook wel als reservechauffeur dienen. We hebben nml een bus waar een tweepaardstrailer achter past maar daar heb je maar 2 stoelen, dat zou betekenen dat iemand dan nog in een auto mee moet rijden. Dat vindt ik ook weer een beetje jammer vooral omdat je behoorlijk wat kilometers maakt.
Het andere weekend zit ik met de hond omdat Huib dan ook weg is.
Ik vindt het erg leuk om Whoopie mee te nemen, ook al kunnen we mischien niet aan alles meedoen ik denk dat het wel goed is voor onze band, en ik veel kan leren.
Evelien ik slaap thuis ook boven, maar ik moet gewoon niet teveel traplopen en met dit soort dagen zit ik mbt bewegen echt flink boven mijn tax, s,middags moet ik ook even rusten. Het is ook fijn als ik even een plek heb waar ik mij kan terug trekken.
Mischien kan ik wat valium vragen van de huisarts.......voer ik het de kippen![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Wat gaaf dat er nog een kamp komt en dat er al zoveel belangstelling is! Ik kan het echt van harte aanbevelen![]()
Zelf moet ik werken, ben blut, moet voor school werken enzovoorts, het zit er gewoon echt niet in. Jammer, maar hartstikke leuk dat er weer een nieuwe groep komt!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Papa heeft net uitgezocht maar auto kan echt gaan 2 paarden trekken,,kennissen van ons met auto die het wel kan trekken zijn beide weekende weg![]()
me vader heeft vrijdagavond koopavond dus kan me echt alleen vrijdagochtend wegbrengen.
eef, ik kan ook onze hond meenemen ben je voor altijd van de kippen af en hebben we gelijk avondeten voor vrijdag![]()
Hoeveel kosten zijn er ongeveer aan verbonden btw?
Groetjesss![]()
Anoek, Huib wil ons ook wel wegbrengen met de bus, dan zouden we jullie trailer kunnen gebruiken (als je dat wilt). Enigste nadeel dan is dat er dan nog iemand op een andere manier die kant op moet, met een gewone auto of...
Er komt verder ook nog niet iemand enigsinds uit de buurt dat er wat te regelen valt he??
Kijk maar wat je zelf wilt. Ik hoor het wel, als samen reisen niet gaat dan zoek ik wel een andere oplossing (huur ik hier een trailer), ben wel van plan om te gaan als alles doorgaat en dan met paard.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Ik heb ook wel interesse. Zit alleen met het feit dat m'n duiven gevoerd moeten worden.
Kunnen we een driedaagse in het zuiden houden?
Marleen
Duiven en paarden geen idee , bijzondere combi hoor.
Het zou wel gaaf zijn hoor als je zou kunnen komen, kun je geen duivenoppas regelen.
Maaaaaaar ik ben ook zeker in voor een NH kamp hier bij ons in de buurt, zou heerlijk zijn, niet zoveel reizen. Maar waar he , je hebt dan wel accomodatie nodig, gaat bij ons op stal ook niet lukken.
Evelien heeft daar wel een mooi plekje.![]()
Mischien bij Ali in Eindhoven, zou dat geen idee zijn????![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Yeah, wat gaaf Janneke! Met Whoopie op kamp, dat wordt hardstikke gezellig en leerzaam voor jullie allebei.Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
De voorkeuren voor maandag of vrijdag zijn nogal verdeeld, zie ik. Dusse, waarom geen 4 dagen...![]()
Omdat ik de ervaring heb dat het 3e weekend in september meestal erg mooi weer heeft, wordt het 19/20 september, met in elk geval de maandag en evenuteel de vrijdag er ook bij.
De kosten: € 65 per dag, incl ALLES. Dus overnachting, ruime paddock voor paard, douche (niet voor paard), onbeperkt lekker eten (incl BBQ) en dagelijks minimaal 4u les (theorie, praktijk en simulaties). Wordt er vrijdag geen les-dag, dan kun je wel al vrijdag je paard komen brengen. Is gratis, alleen zelf betalen voor eten (pizza of mac
) Is er genoeg animo voor les op vrijdag, dan beginnen we gewoon op vrijdag al en krijgen de mensen die later komen de theorie vooraf al doorgestuurd per mail, zodat ze niets missen.
Gezien de interesse van mensen kan ik er een lekker intensief leer-kamp van maken. Er staan al een hoop ideeën op papier
Graag hieronder aangeven of je je definitief wil aanmelden, dan ontvang je verder info per email.
Deelnemers (max 6) voor 19-20-21 september (en evt. de vrijdag erbij of als alternatief voor maandag)
1) Lia met Rebbel
2)
3)
4)
5)
6)
Bladwijzers