Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: vraagje ivm interesse in ruitertoerisme?

Actief Forumlid Sita's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    38

vraagje ivm interesse in ruitertoerisme?

mijn vriend en ik hebben vaag een huis op het oog in de buurt van Bouillon... nu is daar vrij veel grond bij en een apart huisje (alhoewel, tis een vrij comfortabel huis al hoor, niet echt zo klein) dat verhuurd kan worden als gastenverblijf.

we speelden dan ook een beetje met een idee om daar iets mee te doen. Daarom wil ik ff polsen bij de medepaardeneigenaren hier of jullie eventueel interesse zouden hebben in hetgeen wij in gedachten hebben. eventuele verbeteringen of eigen wensen mag je ook gerust geven.

de bedoeling zou zijn om ons toe te leggen op sportievere mensen. er zijn daar in de buurt zowel mountainbike, wandel als ruiterroutes.
    We zouden dan ook plaats willen voorzien om je eigen paarden mee te brengen (stalling met uitloop of weidegang, geen boxen).

de vraag is dus 1. zouden jullie zo'n ruitervakantie met je eigen paard zien zitten en 2. hoeveel zou je daarvoor willen betalen? wat vinden jullie aanvaardbaar om je paard te kunnen plaatsen aan het vakantiehuis?
    Hinnik!

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Re: vraagje ivm interesse in ruitertoerisme?

GAAF!

Bouillon ligt echter zoooo zuidelijk in Belgie, dat ik denk dat voor veel mensen het niet realistisch is om daar een eigen paard naar toe te brengen.

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    59

Hey, hier in België zeker interesse. VVR is de Vlaamse Vereniging voor Ruitertoerisme en ik ben lid van zo'n vereniging onder de VVR. En wij organiseren regelmatig zo'n wandelweekends met overnachting, tot in Duitsland.

Als je naar http://www.lrv.be gaat en dan de VVR aanklikt kan je naar alle verenigingen gaan kijken en alle emailadressen vinden. Die kan je allemaal op de hoogte brengen als de plannen concreet zijn!

Veel succes!
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Actief Forumlid Sita's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    38

ok, alvast bedankt.
    Hinnik!

Bladwijzers

Forum Rechten