Misschien heeft iedereen het al lang gezien, maar de superactie van vorig jaar is er weer!
Ik ga hem dit keer zeker bestellen!![]()
De Patterns voor 298USD en dan het LB&HB pakket gratis erbij!
http://www.parelli.com/product.faces?catId=65
Misschien heeft iedereen het al lang gezien, maar de superactie van vorig jaar is er weer!
Ik ga hem dit keer zeker bestellen!![]()
De Patterns voor 298USD en dan het LB&HB pakket gratis erbij!
http://www.parelli.com/product.faces?catId=65
Always put the relationship first!
hij is best interessant met de huidige dollarkoers
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
*Twijfelt*
Wil het héél graag hebben, maar mijn portomonnee vindt het minder lief.
Dus nog maar even een nachtje (of 2... of 3....) over slapen. Is wel erg aantrekkelijk.
Ouders en vriendlief zullen me wel voor gek verklaren al zou ik het doen..
hoeveel is dat in euries???
dat wil ik ook wel weten jaOorspronkelijk Geplaatst door peaches
208 euro volgens google
(bij google intypen 298 dollars to euros)
Oftewel; DOEN!
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
hmm ok, dat is nog best wel veel geld opzich:$Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
ik zou ze wel graag willen..
gaat even nadenken want ik wil ook nog een kaptoom..
maar ga even stevig nadenken, misschien is mogelijk om samen te bestellen of word het daar niet goedkoper van?
De verzendkosten zijn nooit zo heel veel vanuit Amerika.Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Ik zou het doen als je de mogelijkheid hebt. Die kaptoom wacht nog wel, deze actie niet!
Started!
haha dat dacht ik ook al.. voor een studentie is 208 eurie wel veel geld:$..Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
maar denk wel dat ik het ga doen. vervroegd verjaardags kado haha![]()
Ik zit meer met feit dat ik mezelf ECHT niet ga redden met die engelse dingen vertalen enz.
en heb geen creditcard ofz. maar als iemand besteld en er 1 mee wil bestellen doe ik mee (denk ik)
Pfff ik twijfel ook nog heel erg, het is natuurlijk wel een hele hoop geld.
Heb de LB&HB pakket wel al liggen (niet zo legaal alleen), maar is natuurlijk wel de moeite waard om de echte in de kast te hebben staan. En de patterns heb ik zowiezo nodig. Dilemma's dilemma's *zucht*
Daarbij komt het pakket vanuit Engeland en zijn de verzendkosten echt te verwaarlozen. Ik kan de pakketten van harte aanbevelen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
volgens de site was het verzenden 30 dollar![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik vond het ook een erg goeie deal, zelfs zonder het LB&HB pakket er nog bij zijn de Patterns zelf al een stuk goedkoper. Ik heb dus besteld en kreeg gelijk dezelfde dag al een mail dat het pakket verstuurd was!
Uiteindelijke kosten:
Subtotal $342.70
Shipping $25.95
Total $368.65
Een hoop geld, maar een stuk minder dan je normaal kwijt bent!
dat is in euros: 257,91
Ik wilde ze ook meteen bestellen, maar dat kan natuurlijk niet zonder creditcard![]()
UK maar gemaild, hoop dat ze het anders kunnen regelen!
Always put the relationship first!
Bladwijzers