Oooow haha, en ik maar zoeken omdat ik dacht dat het een bestanddeel van formula4feet moest zijn..![]()
Nou aan extra's voor de hoefbevangenheid krijgt ze podocomplex van groene os (voor betere doorbloeding in de hoeven).
Oooow haha, en ik maar zoeken omdat ik dacht dat het een bestanddeel van formula4feet moest zijn..![]()
Nou aan extra's voor de hoefbevangenheid krijgt ze podocomplex van groene os (voor betere doorbloeding in de hoeven).
Don't make or teach assumptions
Mijn merrie krijgt ook F4F. We zijn er een bijna 2 maanden geleden mee begonnen, dus over het effect kan ik nog weinig zeggen. Ik vind het erg fijn dat het kleine brokjes zijn - ik gebruik ze ook als voerbeloning tijdens grondwerk of rijden. Normaal gaf ik dan kleine stukjes brood of stukjes gewone paardensnoepjes. Dat waren dus allemaal extra's, terwijl het nu gewoon een deel is van haar dagelijkse portie (laat Dibble dat niet weten - zij heeft nog het idee dat die brokjes tijdens het 'werk' extraatjes zijn).
Ook erg belangrijk: Dibble vind de brokjes heel erg lekker! En dat terwijl zij echt een enorm kieskeurige eter is.
De reden dat ik met F4F ben begonnen is dat mijn merrie deze nazomer veel te dik was geworden. Daarom krijgt ze nu (beperkt) graszaadhooi en geen ander ruwvoer of gras meer, met F4F ter aanvulling.
Bladwijzers