Je hebt het in vaste vorm en los.
Ik heb het los gekocht en het is net suiker. Hebben ze het nog in zo'n zak van snoepscheppen gedaan ook. 3x raden wat mijn dochter wilde doen![]()
Je hebt het in vaste vorm en los.
Ik heb het los gekocht en het is net suiker. Hebben ze het nog in zo'n zak van snoepscheppen gedaan ook. 3x raden wat mijn dochter wilde doen![]()
Ik heb het als blokje.
Started!
Ik heb het ook als poeder, lijkt op zout. 8 euro voor een kilo.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik neem aan dat je het dan als poeder moet hebben, om het te gebruiken in de plip?
Kan allebei. Een blokje moet je dan wel eerst oplossen in dat water dat je toch ook al gebruikt.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Started!
Oorspronkelijk Geplaatst door senta
Als het écht luchtdicht en stevig moet zitten, heeft elk restaurant wel zo'n apparaat wat de lucht uit plastic zakken haalt. Op m'n werk komen ook vaak doe-het-zelvers die hun zelfgefrabiekte eten luchtdicht willen verpakken. Misschien een idee?
Leuk dat je hem gemaakt hebt, Elske!
En idd een heel nette afdruk, met enkel die kuiltjes bij de beugelophanging.
Voelt de vulling nu ook net zo stevig aan als van een echte PLIP?
Want het zal toch een bepaalde stevigheid moeten hebben om een goede afdruk te geven. (niet te hard en ook niet te zacht)
Heb de mijne klaarliggen. Ga 'm vanavond onder het zadel van m'n vriendin leggen. Dat ligt volgens mij super slecht.
(heb vorige week dat paardje gereden en uiteindleijk mijn zadel erop gelegd en had een ander paard onder m'n kont.)
De meeste mensen willen toch "hard" bewijs
Hij hoeft niet helemaal lucht & vouw vrij om te werken gelukkig, al het beste. Wat een goed idee om zo'n apparaat ervoor te gebruiken.
Evelien, ik weet eigenlijk niet hoe stevig een echte plip voelt, dus zou je vraag niet kunnen beantwoorden. Wel word de vulling (net als bij een echte plip) iets achter als het opwarmt en deukt die goed in, maar is niet zo zacht dat de deuken er uit zichzelf uitgaan.![]()
Bikkel, ik ben erg benieuwd naar jou ervaring van vanavond.
Komt mevrouw zo laat dat ze niet meer ging rijdenen Anoek had vanmorgen al 1,5 uur voor de kar gestaan.
Morgenavond moet er gereden worden, anders ga ik er zelf op. Wil zo graag weten of dat zadel goed ligt.
Oorspronkelijk Geplaatst door Moon
Heb je er eventjes op gezeten, of echt een uur (ofzo) gereden ermee?
A lot of people talk to horses, not many listen
ik snap niet zo goed hoe groot het plastic moet zijn en hoe groot de carola dan word. Er staat 20 centimeter breed maar wat is de lengte dan? En wat voor plakband hebben jullie gebruikt? en hoeveel tussenruimte zitten er tussen de 2 zijdes?
Voor een goede afdruk moet je minimaal 20 minuten rijden, op beide handen, in alle gangen.Oorspronkelijk Geplaatst door Zayna
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Elke helft is 20 cm breed en ongeveer 55 cm lang. Die van ons is 58 cm, dat was namelijk precies de breedte van de zakken. We hebben 4 cm tussenruimte gelaten. Ongeveer de ruimte die er gemiddeld tussen de kussens van een zadel zit. En we hebben breed transparant tape gebruikt, gewoon van de boekhandel.Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
Bladwijzers