Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: insecten die paarden crimineel maken

Forumlid
    Aangemeld
    Jul 2009

Re: insecten die paarden crimineel maken

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door EquiJoy
    Tja, ik ben natuurlijk niet zo technisch, maar het is volgens mij gewoon zo'n "muggen" lamp. Als ze erin vliegen dan knettert het en zijn ze voorgoed weg
    Wij hadden hem eerst voor de muggen, maar het werkt ook met dazen Ik kan wel zeggen dat ik het geniaal vind, want de paarden regelen nu hun dazenafweer zelf. Bovendien vind ik het niet erg als ze niet de hele dag in de hete zon staan, maar rond het middaguur de koelte van de loopstal opzoeken....
    Volgens mij hebben we onze lamp overigens gewoon bij de boerenbond gehaald..... wel zo'n echt grote en niet zo'n kleintje voor op de tafel

Het enige nadeel is dat het knettert en dat je paarden daar inhet begin even aan moeten wennen. Bij ons duurde het één dag, omdat ze toch al snel in de gaten hadden dat ze minder last van die rotbeesten hadden...
    Echt een pracht idee, we hebben nog een zo,n lamp hij hangt al te knetteren, dat ik hier zelf niet aan gedacht heb
    wie "vraagt" wordt steeds een beetje wijzer. Hoe "wijzer je wordt, des-te-meer je gaat vragen.....

Re: insecten die paarden crimineel maken

super!!! Nu maar hopen dat ze het snel in de gaten hebben
    5 tot en met 8 augustus; "PaardenDrum"

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten