-
Een gezwel op de blaas, iemand ervaring?
Hoi Allemaal,
Voor mij weer lang geleden dat ik hier was, maar ik ben dringend op zoek naar hulp en wil heel graag jullie mening of mogelijke mogelijkheden horen.
Ik heb 2 weken geleden een ontzettend leuke shet gekocht voor mijn twee zoontjes en ook een beetje voor mezelf.
Een ontzettend lieve en betrouwbare shet van negen jaar oud. Ze had al menig kind leren rijden en kan ook voor de wagen. Iets waar ze heel veel lol in heeft en wat ik ook erg leuk vind.
Mijn kinderen zijn helemaal weg van haar, vooral mijn oudste. Zodra hij thuis is van school rent hij naar de pony om haar te knuffelen. Hij heeft al menig tekening voor haar gemaakt en bij haar opgehangen.
Toen ik haar kocht was ze hengstig. Maar ook na haar hengstigheid bleef ze veel plassen en bleven haar benen nat. Ik heb dus vandaag de veearts naar haar laten kijken. Op de blaas blijkt een harde bal te zitten, zo groot als een vuist. Dit lijkt de oorzaak te zijn. De baarmoeder is helemaal in orde. Het is nu de vraag of dit een ontsteking is of een kwaadaardig gezwel. In beide gevallen wordt het een dure behandeling met een onzeker resultaat omdat het tegen of achter de bekkenrand aan zit.
BAAL, BAAL, BAAL, BAAL, BAAAAALEN!!!
De vorige eigenaar had dit niet verwacht en wil haar terug nemen om zelf te besluiten haar te behandelen of af te laten maken.
Ik wordt hier zo verdrietig van! Ik moet ook nog snel beslissen, want het wordt snel erger heb ik gemerkt. Vanavond zag ik dat ze gewoon incontinent is. Dat had ik nog niet eerder zo duidelijk gezien. Alhoewel dat misschien de reden had moeten zijn dat haar benen zo nat zijn.
Verder komt ze gezond over; ziet er goed uit, is actief, goed in haar vacht, eet goed, Niks mis, behalve de huid rondom billen en benen gaat nu kapot door alle zure nattigheid.
Hebben jullie ideeen? Wat zouden jullie doen in dit geval? Is dit een behandeling waard of moet ik haar terugbrengen?
Alvast bedankt.
Anke.
-
Forum Meubilair
Re: Een gezwel op de blaas, iemand ervaring?
Wat is precies duur?
En wat is de slagingskans van de behandeling (operatie?)?
'Logisch' gezien zou je haar terugbrengen, maar gevoelsmatig ligt zoiets heel anders uiteraard.
Forum Rechten