Jammer inderdaad dat het zover weg is. Zou wel wat voor Aysa zijn.
Jammer inderdaad dat het zover weg is. Zou wel wat voor Aysa zijn.
hé eveline,
als myra mee wil doen zijn we al met drieën voor de volledige dagen
hele dagen
ik (skey)
julie
myracara
halve dagen:
liesbeth
sarleen
desnoods wil ik nog wel een ietsiepietsie meer betalen. zou natuurlijk nog leuker zijn moest er zich nog 2 man aanmelden...
ik ga eerst nog eens een mailtje sturen naar een mevrouw die ik ken en ongeveer even ver zit als ik, zal het haar eens vragen...
Nou, ik ga er gewoon vanuit dat ik mee kan doen! Leuk detail: 11 julie is mn verjaardag, zou wel een mooi kadootje aan mezelf zijn alvast.
Ik ga gewoon hard werken aan mijn rijden en games, ik denk dat het sowieso heel leerzaam en leuk is!
groetjes Nicky, zet me dr maar bij.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Even ontzettend offtopic: ik ben ook op 11 juli jarig![]()
haha, wat leuk! Ben je ook creatief en huiselijk enzo?
maar weer ontopic, zou ik dan een dag eerder kunnen komen en een dag later weggaan? Ik vindt het niet zo`n leuk idee om meteen na zo`n lange rit aan het werk te gaan met Myra.
wauw, fijn, meedoen aan een cursus op je verjaardag. dan moeten we maar allemaal iets lekker meenemen om het te vierenmmmjjam, taart en een glaasje peche of zo. jaja, ik zie dat zitten.
ik denk dat als je een dag meer stalling betaald er toch niemand iets op tegen kan hebben dat je een dag vroeger komt, maar waarom zou je niet de zelfde dag dat de cursus stopt weer naar huis kunnen? ik begrijp waarom je vroeger komt, dan kan ze bekomen en wat wennen en zo.
haha maar myracara is op 11 julie jarig, alweer iemand die mijn naam op de kalender gezet heeft
.
hahaha, en deze keer was ik het niet![]()
. O ja, ik heb gemaild naar die mevrouw die ik ken en die zou niet meedoen, ze doet al een cursus bij den Eddy
, jammer hé,
.
Hee, zoals in mijn andere topic in huisvesting staat heb ik ineens weer een hele hectische tijd met Myra en ik vindt het tegenover haar niet eerlijk om haar eerst weg te halen uit haar omgeving en daarna weer terug te zetten. Het is voor haar denk ik veel te veel stress.
Het spijt me ontzettend en ik hoop echt voor jullie dat het toch doorgaat!
Mja, dr zijn idd veel cursussen in het zuiden geweest van Eddy he, dus de echte L1/L2'ers zijn vast daar al heen gegaan... Voor hem is het ook een stuk makkelijker om daar les te geven dan voor Barbara, want zij moet veel verder reizen.
In principe zou het kunnen doorgaan mits er 5 mensen in totaal meedoen. En anders ga ik het wellicht verplaatsen dat het in het midden van Nederland gehouden wordt, of desnoods in het Noorden ofzo...
geeft niet myra, snap ik wel. donderwolke heeft ook afgezegd en dan waren we toch zoiezo met te weinig. er was echt niet veel interesse, tja, volgende keer beter?Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
He, dat is wel jammer zeg! Ik kan me voorstellen dat je je er erg op had verheugd!
[quote] tja, volgende keer beter?
ik ga voor volgende keer beterschap![]()
ja midden nederland! Eindelijk iets in de buurt, haha.
Bladwijzers