Een hele poos geleden las ik een bericht van iemand die een hooibak had gemaakt met daarin gaas zodat er minder geknoeid werd maar ik kan hem nergens meer vinden, wie o wie kan mij helpen????
Een hele poos geleden las ik een bericht van iemand die een hooibak had gemaakt met daarin gaas zodat er minder geknoeid werd maar ik kan hem nergens meer vinden, wie o wie kan mij helpen????
PARELLI fan!
Sandra heeft geloof ik ook zo,n soort bak gemaakt, weet het niet meer zeker. Wat je kunt doen is een bak maken, in de hoeken ja hoe zeg ik dat stangetjes monteren, dan leg je bovenop een vlechtmat op maat van bv 5 cm (de hokjes), in de hoeken maak je deze met ringen oid aan de stangen vast zodat de mat op en neer kan gaan met het niveau van het hooi
Snap je het een beetje of is het abra ka dabra(of zoiets).
Op paard natuurlijk staat er volgens mij ook een foto van, volgens mij hebben ze daar ook zoiets.
Succes,
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Wij hebben gewoon zelfgeknutselde bakken van hout. Onderaan een pallet en dan ongeveer 80 cm. hoog met planken rondom getimmerd. Geen gaas, ze kunnen dus wel een hoop naar binnen werken als ze willen, maar tegen knoeien helpt het prima.
Dat is op die site van Marja (dacht ik) die een paddock paradise heeft gemaakt. ik zoek de website even voor je op...
Don't dream your life, live your dream!
Ja gevonden http://www.paddockparadijs.nl/
Don't dream your life, live your dream!
als je anders wil er zijn ook hooi netten te verkrijgen http://www.huenetz.de fuctioneren best is mijn ervaring.
twee palen in de grond netje ertussen en klaar.
hooibakken van smit bedoel je denk ik? (Als je dat intypt op google vind je ze zo)
Don't make or teach assumptions
ik heb zelf ook een fijn iets gemaakt,
ga zsm een fotootje maken.
ik heb grote tonnen, daar de bovenkant uitgezaagd,
en daar heb ik fijnmazige hooinetten in hangen van nickyskeet.nl,
die hangen er als een soort spiest in, echt heel fijn!
Bonny!!
Bladwijzers