Er is 1 ding wat ik ontzettend mis en dat is het beleren voor de kar en hoe daarmee om te gaan op een natural manier.
Ik weet het, ik weet het, it's not about the cart in dit geval, maar toch zou wat specifieke info daarover heel erg welkom zijn wat mij betrefd![]()
Eens kijken, wat voor dingen ben ik nog meer tegen gekomen op mijn parelli pad...
1 van de moeilijkste dingen is toch wel vechten tegen de bierkaai en vooral dan volhouden, niet wegglijden naar oude gewoonten en/of goedbedoelde maar niet natural adviesen.
Zo hebben we Athena, die vrij moeilijk in te rijden is omdat het al geprobeerd is voor ons en jammerlijk mislukt is, het gaat dus erg langzaam allemaal, wat ik niet zo erg vind, komt tijd komt wijsheid, maar de omgeving vindt het hier en daar wel erg.
Gewoon erdoorheen rijden, rottigheid uitzitten, dat soort adviesen, terwijl ik altijd mijn uiterste best doe niet te komen op het punt dat ze in verzet gaat, wat erg goed lukt, maar wel betekend dat het in hele kleine stapjes vooruit gaat.
Soms ineens een grote stap, maar meestal kleine stapjes.
In de praktijk betekend het dat ik soms wat pieker over of ik het zo wel goed doe, maar dan bedenk ik me weer dat er maar 1 is die me kan vertellen of het goed gaat en dat dat toch echt die pony is en dat ik er liever wat langer over doe en haar hinnekend op me af zie komen in de wei dan dat ik push en die relatie vergal.
En dan het laatste waar ik iig erg om zit te springen zijn meer instructeurs door heel nederland heen, zo af en toe wat makkelijker naar een cursusdag gaan en dat soort dingen zou ik meer dan prettig vinden, ik merk toch bij mezelf hier en daar onzekerheid op over of ik het wel goed doe zo in dat leertraject.
Het meeste kom ik echt wel uit met de savvyclub en al die andere ondersteuningen, maar soms zou wat meer directe ondersteuning erg prettig zijn.
Maar aan dit onderwerp wordt hard gewerkt door verschillende mensen gelukkig!
Bladwijzers