Wie heeft dit boek gelezen?
Ik ben erg benieuwd naar de inhoud en of het de moeite van aanschaf waard is.
Wie heeft dit boek gelezen?
Ik ben erg benieuwd naar de inhoud en of het de moeite van aanschaf waard is.
Als je even wacht dan kan ik je dat vertellen. Hij is hier van de week besteld.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik wacht.![]()
Ik heb hem globaal gelezen en ik vind het zeker de moeite waard.
Vooralsnog alleen nog maar vluchtig gelezen, maar tot nu toe top.![]()
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Is het er inmiddels ook in het Nederlands eigenlijk?
Ik zag op zijn site dat er een vertaling zou komen in 2008 (of was het al in 2006?), maar zie vervolgens nergens een mogelijkheid om die te bestellen...
Ik heb het nog niet gelezen, maar toevallig kwam mijn aanstaande weidegenoot er laatst mee aan. Het landje+paddock waar Maceo komend voorjaar komt te staan gaat een soort van ingedeeld worden naar dit principe!
Heeft Trea er niet ooit wat mee gedaan?
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik heb 'm grondig gelezen, hij schrijft erg leuk en je hebt ook eigenlijk niet eens door dat het Engelstalig is, het is vrij goed te lezen. Er staat heel veel nuttige informatie in over natuurlijke gedrags- en bewegingspatronen van wilde paarden. Het idee van een ruifje in het midden van een paddock is écht achterhaald en geeft ook 0,0 aanzet tot bewegen. Hij geeft tips en trucs om je paard zo veel mogelijk te laten bewegen op de ruimte die je hebt.
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Oké, dit boek komt dus zéker op mijn verlanglijstje!
Is bij de blauwe buren een heel topic over. Heb ik gebookmarked. Lijkt me ook een goeie aanschaf, zeker als je invloed hebt op de indeling van de wei/paddock!
Bedankt voor de tip lila, zo heb ik alweer een paar goede andere sites gevonden!
Ik heb helaas geen eigen weiland maar ik ga toch eens denken en kijken wat de mogelijkheden zijn!
hoi
een linkje van je naamgenoot http://www.paddockparadijs.nl/ ook met ijsjes
zij heeft het thuis gerealiseerd al een aardig tijdje geloof ik. en is er heel tevreden over.
nu heeft ze er een webstie over gemaakt. zat eerst tussen haar gewone site 'verborgen"
misschien een paar aardige ideeen zodat het wel haalbaar wordt voor je??
Die had ik al gevonden. Beter nog, ik ga volgende week een kijkje nemen in haar Paddock Paradijs!![]()
hihi grappig raak niet in de war met de namen hahahaha geintje
wat zij heeft lijkt mij ook wel wat alleen.....stsja......de loterij wil nog steeds niet lukken......wie weet deze keer????
Er staat in de volgende VrijRuiter (NVVR) een artikel over Paddock Paradise. Ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij moet hij volgende week in de brievenbus liggen.
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Bladwijzers