Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Ervaringen Easyboot?

Re: Ervaringen Easyboot?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Haha Vanilla tilt ook als 'vanzelf' haar voetjes op bij iedere aanraking zie ik. Elk voordeel heb z'n nadeel.
    Ziet er makkelijk uit zo. Ik heb de gaiters erafgesloopt. Ze zijn niet groot genoeg voor 'sokkenpaarden'. DISCRIMINATIE!!
    nooit bij nagedacht dat de gaither idd een probleem bij veel behang kunnen zijn wij hebben uitsluitend pluizige huppelpaardjes met satéprikker pootjes (sprak de trekpaardenfan die een arabier en een arabierxkwpn op haar pad tegenkwam)

Vanilla is heel lief ze doet graag haar best dus tilt telkens lief haar voetje op, ook al is dat op dat moment niet handig
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Actief Forumlid Sita's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    38

ja zo doe ik dat dus ook, maar ik kan evengoed dar gewoon vragen zn voet zelf neer te zetten en tegelijk tegentrekken aan de gaiter. dan hoef ik geen kracht te zetten en duwt hij er zelf zn voet mee in
    gaiters zijn bij mij trouwens ook vrij los, maar ook ik heb een dravertje met stekkebeentjes
    Hinnik!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Feb 2008
    Leeftijd
    53

Oh ja, das ook wat! Daar heb ik bij mijn Paint horses ook geen last van.

Bedankt voor het filmpje !
    Aantrekken doe ik ongeveer hetzelfde, behalve het naar voren halen. Moon werkt ook goed mee, hij zal er het nut wel van inzien .
    If you have trouble keeping your emotions under control, focus instead on controlling your thoughts.
    What you feel is created largely by what you allow yourself to think.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten