heeft iemand al wel eens z'n paard laten masseren door iemand van happy athlete?
Ik heb zelf al drie jaar een schouderblessure en ben er eerst zelf heen gegaanwerkte echt bizar goed.
Tas heeft 2 jaar geleden een ongeluk gehad en is daarna met wat hechtwerk van de faculteit en wat chiro werk van karianne er weer super bovenop gekomen. Ik merkte wel dat ze heel erg haar achterbenen achter zich neerzet, ze stond soms echt een beetje gestrektMoeite met vwnw lopen, ze wil het wel altijd proberen, maar gaat dan óf hals strekken en langzamer óf harder met hoofd hoog, of ze doet constant een poging, waardoor ze constant met haar hoofd heen en weer gaat.
Donderdag heb ik Tas laten masseren. Gelijk daarna wat laten lopen. Alleen maar lang en laag lopen én daarbij actiever kunnen lopen. Normaal kost dat veel moeite om haar zo te laten lopen, maar nu deed ze het bijna zelf.
Vandaag weer geweest. Ik merkte met poetsen al dat ze veel makkelijk haar achterbenen buigt met hoeven krabben. Dat koste de laatste tijd wat moeite. Ik merkte wel dat rechts veel beter was dan links, maar links was ook veel erger, dus ik denk dat er nog wel aardig wat spierpijn zithaar billen zijn ook helemaal flubberig
Ze stond ook al veel meer met haar achterbenen onder zich in rust
Aan de lijn liep ze weer goed, toen ben ik er even opgegegaan. Alleen even stick en string.
Heel even geprobeerd of ik wat actief kon draven.ze liet me gewoon zitten, liep zelfs stukken vwnw en vond het geen probleem om in te buigen, gewoon uit zichzelf! Ik heb letterlijk nog nooit in dertien jaar zo zonder zadel op haar gedraafd, alleen stap en galop en een heel langzaam drafje.
Ik ben erg tevredenen dit was pas de eerste behandeling..
Nog iemand zulke positieve ervaringen?
Bladwijzers